درخشش دختر پینگ‌پنگ باز کرمانشاهی در رقابت‌های هوپس جهان/حضور ۱۷ ووشوکار کرمانشاهی در مسابقه‌های قهرمانی کشور

وانیا یاوری، دختر پینگ‌پنگ باز کرمانشاهی در رقابت‌های هوپس جهان در کشور فرانسه، توانست به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا کند.

یاوری دختر پینگ‌پنگ باز کرمانشاهی در رقابت‌های هوپس جهان در کشور فرانسه، خوش درخشید.

وانیا یاوری با غلبه بر حریفانی از کلمبیا، فرانسه، کانادا، آمریکا، تونس، مجارستان، اکراین و شکست مقابل حریفانی از سوئد و تایلند مدال برنز ارزشمند رقابت‌های هوپس جهان را از آن خود کرد.

برترین‌های هوپس جهان از اول بهمن ماه در شهر اننبونت فرانسه تمرینات مشترکی را با ورزشکاران سایر کشور‌ها انجام دادند و در پایان در رقابت‌های هوپس جهان حضور پیدا کردند.

فراز شکیبا به همراه وانیا یاوری و با هدایت محسن شیشه‌گر‌ها و حوری آقا میری، سرمربیان تیم‌های ملی هوپس پسران و دختران کشورمان در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

حضور ووشوکاران کرمانشاهی در مسابقه‌های قهرمانی کشور

دبیر هیات ووشو استان کرمانشاه گفت: ۱۷ ووشوکار کرمانشاهی در مسابقه‌های قهرمانی کشور حضور خواهند داشت.

علی فرازمند نیا دبیر هیات ووشو استان کرمانشاه با اشاره به اینکه رقابت‌ها در دو بخش ساندا و تالو برگزار می‌شود گفت : در بخش ساندا کرمانشاه ۱۱ سهمیه و در بخش تالو ۶ سهمیه به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

مسابقه‌های ووشوی مردان در روز‌های ۱۳ تا ۱۵ بهمن و مسابقه‌های ووشوی بانوان روز‌های ۱۶ تا ۱۸ بهمن در سالن دانشگاه آزاد تهران برگزار می‌شود.

نفرات اول تا سوم هر وزن در رقابت‌های قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی راه خواهند یافت.

۲ ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم‌های معلولان دعوت شد

از سوی فدراسیون جانبازان و معلولین ۲ ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم‌های ملی والیبال نشسته و دوومیدانی برای کسب آمادگی اعزام به رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو دعوت شدند.

بر این اساس شانزدهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته از اول لغایت پنجم بهمن با حضور مسعود امامی از کرمانشاه به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

 سیزدهمین مرحله اردوی تیم ملی دوومیدانی قرار است از هفت لغایت ۱۳ بهمن ماه در تهران و با حضور هرمز صیدی ورزشکار شایسته کرمانشاه برگزار شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.