اعلام آمادگی کامل برای حضور سرمایه گذار صندوق بیمه اجتماعی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ما برای حضور سرمایه گذار در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آمادگی کامل داریم.

بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد.

برقراری ضمن تقدیر از اهتمام استاندار چهارمحال و بختیاری بر توسعه بیمه اجتماعی مشمولین جامعه هدف صندوق در استان و گسترش عرصه‌های اقتصادی و اشتغالزایی، گفت: صندوق، مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی است و فلسفه تاسیس آن، فرامین رهبر کبیر انقلاب (ره)، مقام معظم رهبری و اصل ۲۹ قانون اساسی است لذا تکلیف صندوق در قبال جامعه هدف به صورت واضح و مشخص گسترش بیمه اجتماعی است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: ضریب پشتیبانی بیمه شدگان به بازنشستگان صندوق ۱۰ به یک است که این نسبت از مطلوبیت بالایی برخوردار است.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از خدمات صندوق در سطح استان، با تاکید بر حضور صندوق در سرمایه گذاری‌های اقتصادی، کمک به ایجاد اشتغال پایدار در راستای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها و حمایت بیمه اجتماعی استان، اظهار داشت: ظرفیت‌های ویژه‌ای در بخش‌های مختلف صنعت، گردشگری و کشاورزی استان پیش روی سرمایه گذاران وجود دارد و ما برای حضور سرمایه‌های صندوق آمادگی کامل داریم.

وی با اشاره به ظرفیت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بر لزوم ارتقای بهره استان از خدمات و مزایای این صندوق تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار