وزیر یمنی لابی صهیونیستی را عامل هتاکی به قرآن دانست

وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن درپی هتک حرمت قرآن کریم تاکید کرد لابی صهیونیستی دولت‌های اروپایی را برای انجام هرکاری مطیع خود کرده است.

ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن در صنعا، در واکنش به هتاکی به قرآن کریم گفت: در پس همه جنایت‌هایی که مقدسات اسلامی را هدف قرار می‌دهند و در راس آن‌ها هتاکی به ساحت قرآن کریم، لابی صهیونیستی یهودی قرار دارد.
 
او تاکید کرد: این لابی صهیونیستی، دولت‌های اروپایی را به عنوان مرکبی مطیع و فرمانبردار و میدانی برای به اجرا در آوردن اقدامات زشت خود علیه اسلام، مسلمانان و مقدسات آن‌ها به کار می‌گیرد.

روز جمعه یک فرد اسلام ستیز در برابر سفارت ترکیه در استکهلم (پایتخت سوئد) یک نسخه قرآن را آتش زد  درحالی که پلیس این کشور در آنجا حضور داشت هیچ مخالفتی با آن نکرد که واکنش گسترده جهان اسلام را در پی داشت. این تجمع تحت تدابیر شدید امنیتی در حال برگزاری است.

در پی این جنایت کشورهای مختلف اسلامی در سراسر دنیا این اقدام سوئد را محکوم کردند اما مقامات سوئد با ادعای آزادی بیان اعتنایی به اعتراضات مسلمانان نکردند. در همین راستا «اولف کریسترسون» نخست وزیر سوئد در حساب رسمی دفتر نخست وزیری سوئد نوشت: آزادی بیان جزء اساسی دموکراسی است، اما آنچه قانونی است لزوماً مناسب نیست. او در پایان نیز تنها اعلام کرد با مسلمانان ابراز همدردی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
باید طرف فرستاد وردست سلمان رشدی تا دیگه کسی چنین غلطی نکند
آخرین اخبار