آبشارهای یخ زده اخلمد، گردشگران را به چناران کشاند

بخشدار مرکزی چناران گفت: کوه های برفی و آبشارهای یخ زده و زیبای اخلمد موجب حضور گسترده کوهنوردان و طبیعت گردان به مناطق شده است.

رضا داروغه بخشدار مرکزی چناران گفت: پس از این که یکی از خبرگزاری ها خبر یخ زدن آبشار‌های اخلمد را رسانه‌ای کرد و بازتاب گسترده آن در بسیاری از رسانه ها، علاوه بر کوهنوردان، گردشگران زیادی نیز با هدف بازدید از زیبایی‌های کم نظیر طبیعت زمستانی منطقه به ویژه مناظر آبشار‌های یخ زده و قندیل بسته زیبای اخلمد به این روستای ییلاقی سفر کرده اند تا از نزدیک این زیبایی‌ها را به چشم خود نظاره کنند.

او افزود: روستای اخلمد به خاطر جذابیت‌های طبیعی بی نظیر همچون کوهسار، رودخانه، آبشارها، چشمه‌ها و دیگر مواهب و چشم انداز‌های خدادادی و بکر از حیث گردشگری در تراز بالاتری نسبت به بسیاری از شهر‌های دیگر کشور قرار دارد.

بخشدار مرکزی چناران ادامه داد: با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه متناسب با تعداد زیاد گردشگران، زائران و سیاحان می‌توان از ظرفیت بالای طبیعت گردی منطقه بهره گرفت.

داروغه با اشاره به سابقه تاریخی و جایگاه طبیعت زیبا و مفرح اخلمد در فصول چهارگانه سال بیان کرد: تعداد گردشگران این منطقه در فصول بهار و تابستان بسیار بیشتر و در خور توجه نسبت به سایر فصول است.

او تصریح کرد: با حضور مداوم و استقبال گسترده مردمی به خصوص در روز‌های برفی و یخبندان جاری از آبشار‌های زیبای اخلمد باید گفت گردشگری اخلمد در هیچ فصلی تعطیل بردار نیست بنابراین روستای اخلمد نیازمند توجه ویژه مسوولان استانی و ملی است و برای توسعه، عمران، آبادی و اداره آن باید با نگاه ملی به گردشگران منطقه ارائه خدمات داد.

برچسب ها: آبشار ، اخلمد ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.