افزایش ۳۰ درصدی حجم ورود و خروج به خراسان رضوی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:حذف و برچیده شدن دروازه های عوارضی ورودی مشهد در مسیر غربی این کلانشهر و تبدیل آن به فرآیند الکتریکی شدن منجر به رفع گره ترافیکی در مسیر این آزادراه شد.

سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با این حال و بر اساس آمار به دست آمده، حجم ورود و خروج مسافران به استان با افزایش ۳۰ درصدی رو به رو شده است و این در حالی است که تعداد جانباختگان جاده‌ای نیز با افزایش رو به رو بوده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: لازم است تا اقدامات عمرانی مناسبی در محدوده جاده‌ها انجام شود تا به اثرات خوبی در کاهش تلفات جاده‌ای دست پیدا شود.

تقوی با اشاره به اینکه بیشترین میزان تلفات جاده‌ای در جاده‌های شهرستان سبزوار رخ داده است بیان کرد: بیشتر تصادفات جاده‌ای از ساعت ۱۴ تا ۲۲ در سطح جاده‌های استان رخ داده است.

او تصریح کرد: ۴۸ نقطه حادثه خیز و دارای تصادف در سطح شهر مشهد شناسایی شد که تعدادی از آن‌ها مناسب سازی و مابقی نیز در دست اقدام برای بهسازی است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: بلوار وکیل آباد شهر مشهد با داشتن ۸۰ درصد افزایش تصادف منجر به فوت نسبت به سال گذشته رو به رو بوده و این در حالی است که این مسیر دارای شرایط مناسب عبور و مرور و تخطی از سرعت مطمئنه توسط رانندگان منجر به این اتفاقات ناخوشایند شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.