مشارکت دولت و نیکوکاران اراکی در ساخت مدرسه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی احداث ۲ مدرسه با مشارکت نیکوکاران مدرسه‌ساز در اراک آغاز شد.

جواد لنجابی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی ۲ مدرسه با مشارکت نیکوکاران مدرسه‌ساز در اراک آغاز شد.

به گفته جواد لنجابی یکی از طرح‌های آموزشی مدرسه سه طبقه دکتر «غلامحسین نادری» از نیروهای بهداشت و درمان استان مرکزی است که عملیات اجرایی آن در زیربنای یک‌هزار و ۵۵۳ مترمربع آغاز شد. ۵۰ میلیارد ریال اعتبار این طرح توسط نیکوکار مدرسه‌ساز و بقیه منابع مالی موردنیاز، توسط دولت تامین می‌شود. نادری متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) و استاد دانشگاه تهران با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ عمل موفق پیوند کلیه بود که لقب پدر پیوند کلیه کشور را داراست و ۱۸ تیر سال ۱۳۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، دار فانی را وداع گفت.

آن طور که لنجابی می‌گوید: عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه دیگر به نام «طاهره بصیری» (شایان۲) با مشارکت «علی فخاری» رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی در فضایی به وسعت یک‌هزار و ۲۱۲ مترمربع در سه طبقه در کنار مدارس تیزهوشان اراک آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.