طالبان خروج دلار و طلا را محدود کردند

سرپرست میدان هوایی بین‌المللی بلخی گفت هیچ فردی اجازه ندارد بیشتر از حد تعیین‌شده طلا، دالر و سایر اسعار را از کشور خارج نماید.

مولوی عبدالغفار فاروقی، سرپرست میدان هوایی بین‌المللی بلخی در شهر مزارشریف گفت فعالیت و ارائه خدمات به مسافرین در این میدان هوایی به خوبی جریان دارد.

فاروقی گفت این میدان هوایی به دلیل نزدیک بودن به میدان هوایی بین‌المللی حامد کرزی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد میدان هوایی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی در شهر مزارشریف زمانی که حالات اضطراری در کابل رخ بدهد از هواپیما‌هایی که باید در کابل نشست نمایند میزبانی می‌کند.

مولوی فاروقی افزود میدان هوایی مولانا بلخی به تجهیزات معیاری جهان مجهز می‌باشد و بزودی پرواز‌های بین‌المللی در این میدان از سر گرفته خواهد شد و اکنون فقط از کشور جمهوری اسلامی ایران و سازمان ملل پرواز دارد.

سرپرست میدان هوایی مولانا بلخی به تمامی گردشگران و مردم اطمینان داد معیار‌های لازم جهانی در این میدان هوایی فعال است و زمینه ارائه خدمات گسترده مهیا می‌باشد.

وی افزود که ایست بازرسی‌های موجود در میدان هوایی بین‌المللی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر و انتقال اجناس ممنوعه مصمم و جدی هستند و هیچ فردی اجازه ندارد بیشتر از حد تعیین‌شده طلا، دالر و سایر اسعار را از کشور خارج نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه طالبان وامریکا و اشرف غنی را که باعث آواره شدن مردم ستمدیده افغانستان شد
آخرین اخبار