افتتاح اولین مرکز مثبت زندگی در شهرستان انار

مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت: اولین مرکز مثبت زندگی در شهرستان انار افتتاح شد.

علیرضا وحیدزاده گفت: هر یک از این مراکز مثبت زندگی، می توانند تا سقف ۶۰۰ پرونده را طی قرارداد تحویل و تمامی خدمات سازمان بهزیستی را در سطح تعریف شده به جامعه هدف ارائه کنند که گسترش تعداد معقولی از این مراکز در هر شهر سطح وسیع تری از جغرافیای شهر را تحت پوشش خدمات تخصصی بهزیستی قرار خواهد داد. 

مجید پوداتات، رییس بهزیستی شهرستان انار نیز در این مراسم با اشاره به خدمات بهزیستی به عنوان اصلی ترین نهاد دولتی متولی سلامت اجتماعی گفت: بهزیستی به منظور تسهیل خدمات رسانی به جامعه هدف با همکاری بخش خصوصی اقدام به راه اندازی این گونه از مراکز کرده است. 

او افزود : با ایجاد مراکز خدمات رسان بهزیستی تحت عنوان مراکز مثبت زندگی با هدف بهبود کیفیت خدمات، سرعت و دقت در ارائه خدمات، کاهش هزینه ها، شفافیت و توزیع عادلانه خدمات و تسهیل دسترسی گروه های هدف به خدمات بهزیستی شاهد تحولی بزرگ در ارائه خدمات بیان شده خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مددجوی بهزیستی
۰۲:۱۵ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
چرا نمیزارین حرف مددجو به گوش مسئولین برسه شما فردای قیامت باید جواب من مددجو رو بدین اقایان به اصطلاح مسلمان ......
Iran (Islamic Republic of)
خفن
۱۳:۱۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
خدا این شهر انار خراب کنه که هر چی بودجه میاد همش میخوره به روستاها هیچی نمیرسه. تمام کارمنداش انارین . سهم روستاها صفر. بهترین راه حل برگشت هشت قریه به سمت کشکوییه و رفسنجان . فقط یه همت عالی میخواد.
آخرین اخبار