شرط باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب وکیل بیرانوند/ حساب سرخپوشان همچنان مسدود است

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بخشی از طلب وکیل بیرانوند شرط گذاشته است.

باشگاه پرسپولیس با پرونده‌های حقوقی زیادی مواجه است که برخی از شاکیان توانستند حساب این باشگاه را ببندند و همین موضوع مشکلاتی را برای سرخپوشان ایجاد کرده است.  

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس که نخواست نامش فاش شود درباره وضعیت پرونده‌های حقوقی باشگاه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما توانستیم با وکیل بیرانوند به توافق برسیم و قرار است که ۳۰۰ میلیون تومان به او بدهیم و مابقی را به مرور زمان می‌دهیم. البته ما به شرطی چک به او می‌دهیم که توقیفی حساب باشگاه را بردارد. امروز هم با او قرار داشتیم که هنوز نیامده است.  

او درباره اینکه طی توافق با وکیل بیرانوند حساب باشگاه پرسپولیس باز می‌شود، گفت: نه، ۲، ۳ توقیف حساب دیگر هم داریم که هنوز به توافق نرسیدیم.  

او درباره وضعیت پرونده نماینده آل اشپورت بیان کرد: او طی نامه‌ای که از دادگاه  داشته است مدتی پیش ۱۳ میلیارد از حساب باشگاه پرسپولیس برداشت و چند روز پیش هم ۴ میلیارد برداشت کرده است که در مجموع ۱۷ میلیارد از طلب خود را گرفت.  

مدیر باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پرونده رویانیان گفت: هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مصوب کرده است که با رویانیان به توافق برسیم و طلبش را بدهیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
با چه توجیهی اموال مردم را خرج فوتبال و فوتبالیست می کنید. چرا فوتبال را مثل همه دنیا خصوصی نمی کنید.
آخرین اخبار