در دیدار فرمانده کل سپاه با رئیس مجلس صورت گرفت:

سلامی: اروپا از اشتباهات گذشته خود درس نگرفته است / قالیباف:سپاه و بسیج از متن ملت ما هستند

فرمانده کل سپاه گفت:ما به اروپایی‌ها توصیه می‌کنیم که اشتباهات گذشته خود را مرتکب نشوند و در غیر این صورت باید پیامد آن را بپذیرند.

در پی اقدام ضد ایرانی پارلمان اروپا، محمدباقر قالیباف در اولین ساعات بامداد امروز با حضور در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اعلام حمایت از این نهاد مردمی و انقلابی با سردار سلامی فرمانده کل سپاه دیدار و گفتگو کرد.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از دیدار محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: صمیمانه از دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که خود از فرماندهان و سرداران پرافتخار دوران دفاع مقدس هستند و همرزم بزرگانی همچون حاج قاسم سلیمانی بودند، تشکر می‌کنم که امروز در اولین ساعات بامداد برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‌های جهانی که به خصوص امروز از سوی بخشی از پارلمان اروپا مطرح شده، در کنار ما حضور یافتند.

وی همچنین از نمایندگان مجلس به دلیل اتخاذ مواضع قاطعانه و ارزشمند در دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی چند روز گذشته تشکر کرد و با اشاره به تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شما در این تصویر چهره یک فرمانده پرآوازه و فراموش ناشدنی را ملاحظه می‌کنید که همه جهان معترف است این فرمانده رشید به اتفاق سایر پاسداران انقلاب اسلامی، بزرگترین و قاطعانه‌ترین نقش را در خاتمه دادن به یک تروریسم عالم گیر انجام داد.

سردار سلامی تصریح کرد: اگر مجاهدت‌های مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه با محوریت نیروی قدس و فرماندهی شهید سلیمانی نبود، قطعاً آتشفشان تروریستی که توسط آمریکایی‌ها ایجاد شد، دامنگیر اروپایی‌ها می‌شد و امنیتی که امروز در اروپا حاکم است، از بین می‌رفت.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همانطور که ترامپ گفت "اوباما خالق و به وجود آورنده تروریسم بود و این پدیده را برای اولین بار در سرزمین‌های اسلامی ایجاد کرد"، ولی این آتش در لبه‌های اروپا بود و اگر مهار نمی‌شد تمام سطوح جغرافیایی اروپا را در بر می‌گرفت؛ اما عادت اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها این است که همیشه جای جلاد و شهید و ظالم و مظلوم را عوض می‌کنند.

وی یادآور شد: همانطور که دفاع مشروع فلسطینی‌ها را تروریسم می‌دانند و تهاجم صهیونیست‌ها را دفاع مشروع! دفاع مردم یمن از تمامیت ارضی و سیاسی خود را نیز تروریسم می‌دانند و تهاجم آل سعود و متحدان آن را دفاع مشروع تلقی می‌کنند، به همین نحو دفاع مردم ایران و سپاه از ارزش‌های خود را تروریسم تلقی می‌کنند، در حالی که خودشان را ضد تروریسم نشان می‌دهند، پناه دهنده به تروریسم هستند.

سردار سلامی تصریح کرد: اروپا دوبار خود را در یک جنگ جهانی قرار داد و امروز بر ویرانه‌های همان جنگ‌های گذشته، اروپای جدید شکل گرفته است، اروپا از اشتباهات گذشته خود درس نگرفته است و فکر می‌کند با چنین بیانیه‌هایی می‌تواند این سپاه عظیم که سرشار از قدرت ایمان، توکل، قدرت و اراده است را متزلزل کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: ما هرگز از چنین تهدیداتی و حتی عمل نسبت به آن نگران نیستیم، چرا که هر چقدر دشمنان به ما فرصت عمل دهند، ما قوی‌تر عمل می‌کنیم. سپاه اساساً در عمل قوی است، کسانی که این امکان را فراهم می‌کنند قدرت سپاه به حرکت درآید، به نفع سپاه کار کرده اند، ولی ما به اروپایی‌ها توصیه می‌کنیم که تکرار اشتباهات گذشته خود را مرتکب نشوند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اگر اروپایی‌ها دچار اشتباه شوند، باید پیامد اشتباه خود را بپذیرند افزود: امروز ببینید که سازمان منافقین توسط چه کسانی حمایت می‌شود؟ بیش از ۱۷ هزار نفر را این تروریست‌های منافق به شهادت رساندند، آن‌ها یا از تجزیه طلب‌ها حمایت می‌کنند یا از کسانی که اموال عمومی را تخریب می‌کنند، یا کسانی که حملات مسلحانه علیه مردم بیگناه صورت می‌دهند.

حضور «قالیباف» در ستاد کل فرماندهی سپاه

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از این دیدار اظهار کرد:به عنوان خادم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به دشمنان باید عنوان کنم که دشمنان ما شناخت دقیقی از ملت و سپاه ما ندارند، و به ویژه اینکه هیچ شناخت و تحلیلی در خصوص رابطه بین ملت و سپاه ندارند.
 
وی ادامه داد: آن‌ها تصور می‌کنند سپاه هم مانند نیرو‌های نظامی آن‌ها، یک نیروی صرفا نظامی است، غافل از اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج از متن مردم و ملت ما است، چندین میلیون از ملت ما بسیجی و سپاهی هستند که تبلور اراده ملی مردم در حوزه دفاع، امنیت و محرومیت زدایی هستند.

دکتر قالیباف یادآور شد: امروز شما در هر کوی و برزنی که حضور می‌یابید، تصویر یک شهید بسیجی یا شهدای نیرو‌های مسلح وجود دارد و این نشان دهنده جایگاه مردمی این نیرو است.

رئیس قوه مقننه کشورمان اضافه کرد: امروز محبوب‌ترین شخصیت در بین مردم شهید سلیمانی است، شهید سلیمانی یک پاسدار است و این خطای تحلیلی از سوی اروپایی‌ها نسبت به سپاه باید اصلاح شود.

دکتر قالیباف یادآور شد: پارلمان اروپا باید بداند پیشنهادی که به عنوان پارلمان ارائه کرده نمی‌تواند مجموعه واقعیت‌ها را جابجا کند، داعش را جبهه غرب و استکبار پشتیبانی و تجهیز کرد و آن کسی که با تروریسم جنگید و به حضور داعش در منطقه پایان داد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ این حقیقتی است که اروپا نمی‌تواند آن را وارونه جلوه دهد، چرا که همه سازمان‌های بین المللی و افراد منصف به آن اذعان دارند.

دیدار فرمانده سپاه و رییس مجلس

وی اضافه کرد: از سوی دیگر خود اروپایی‌ها امروز حامی تروریسم هستند و پارلمان اروپا امروز از گروهک منافقین حمایت می‌کند که بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم عزیز ایران را اعم از زن و کودک تا پیر و جوان، شکنجه و ترور کردند. اگر این اقدام اروپا صورت بگیرد، قطعاً آن‌ها نیز در زمره همان تروریست‌ها محسوب شده و رفتار ما با آن‌ها در منطقه به همان نحو خواهد بود.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان تصریح کرد: آن‌ها باید بدانند ما در سطحی از بازدارندگی قرار داریم که نه تهدیدات بالقوه و نه تهدیدات بالفعل هیچگونه تهدیدی برای ما محسوب نمی‌شود و همانطور که خودشان می‌دانند ما در برابر آن‌ها پاسخگو هستیم و اگر اقدامی انجام دهند مشت محکمی خواهند خورد.
 
دکتر قالیباف یادآور شد: امروز شورای اروپا باید تصمیم گیر باشد که می‌خواهد دریچه عقلانیت را ببندد و در جهت دفاع از تروریسم حرکت کند یا اینکه بخواهد تصمیم دیگری بگیرد. ما در مجلس شورای اسلامی آماده ایم با هر اقدامی که بخواهد ثلمه‌ای به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد کند و حقیقت را جابجا کند، محکم برخورد کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
من آماده جنگیدن در برابر اروپا هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
بله از متن مردم هست .واز کدام قشرمردم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
رفراندوم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
سلامتی قالیباف صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
شما چی ؟؟ شما معصوم هستید و اشتباه نکردید؟؟ از اشتباهاتتون درس گرفتید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
اروپا غلط کرده خودش تروریست است . از زمان پیدایش کره خاکی تا امروز کارش فقط جنایت و آدم کشی بوده است . تروریست خواندن سپاه مساوی با تروریست خواندن همه ملت ایران . سپاه خار چشم استکبار است چون در این 40 سال هر کاری کردند بعد کمک خدا و اهل بیت این سپاه بود که با ایثار و جانفشانی جانشان نقشه های شومشان را نابود کرده است . سپاه نبود ایران هم نبود . اروپا غلط کرده است .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۵ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
من یک سپاهی ام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
من دو سپاهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
تمام کسانی که بر علیه سپاه و کشور عزیزم ایران علامت منفی می‌زنند همان کسانی هستند که مانند کبک سرشان را در برف کرده و از دنیا بی خبرند، زیاد طول نخواهد کشید که سره از ناسره تمیز داده شود، اگر سپاه وجود نداشت همین عده خز و خاشاک الان باید ناموسشان رو در دامان داعش پرورش می‌دادند، حرامیان لشگر حضرت علی علیه السلام هم همین خاصیت رو داشتند و به دامان مکر و عناد عمر وعاص افتادند و چه سخت بلایی بر سرشان آمد، حرامیان الان جامعه هم نمی‌بینند و نمی‌خواهند ببینند که اگر سپاه نبود الان ایرانی هم نبود، مرگ بر دشمنان سپاه چه داخلی چه خارجی که صد البته داخلی ها از خارجی ها خطرناک ترند، درود بر سپاه، گوش به فرمان سید علی هستیم برای ریشه کن کردن همین خوارج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
من هم یک ایرانی هستم وتا پای جان از سپاه حمایت میکنم من وبچه هام اگه شب ها اسوده وبا خیال راحت میخوابیم سپاه عزیز ودلاور چه در داخل ایران چه در خارج مرزها وچه در مرزها توی سوز وسرمای زمستان بیداره ولحظه به لحظه مراقب ایران مثل پدری مهربان دوستتان داریم خدا پشت وپناهتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
درورد بر سردار رشید سلامی نازنین و حاج قاسم و همه رزمندگان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
نازنین؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
بیخیال قاچاقچیان مواد مخدر ب اروپا شین وازشون پورسانت توپ بگیرین برای گذر از ایران
ولی ب شرط اینکه داخل ایران حق پخش و فروش ندارن

ببرن اروپا کل اروپا مصرف کنن ب ما چه؟؟ این همه هزینه میشه و حتی مرزبانان و شهید میشن
حتی تروریست متمایل ب ارتکاب ترور در اروپا اجازه بدین از ایران بگذرن ولی حق توقف در ایران نداشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
تورو خدا سپاه دیگه جلوی قاچاقچیان وداعشیها رو نگیره تا اینها همگی سرازیر شوند تو اروپا تا قدر سپاه ایران وبعدا بدونند زنده باد سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
ما حرمت نان و نمک را می دانیم.
فداکاری های سپاه برای ملت ایران را فراموش نمی کنیم.
ملت ایران پشتوانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۴ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام بر سپاه سلام بر حاج قاسم سلام بر سلامی سلام بر حاجی زاده سلام بر همه همسنگران زنده و شهید اینان که نمی توانم نام هارا بشمارم چون اگر بشمارم باید ۸۵میلیون نام بنویسم چون همه سپاهی با بسیجی هستیم مرگ بر دشمنان سپاه مرگ بر اروپا و آمریکا و صهیونیسم وعبری و عربی اش درود بر بنیانگذار سپاه درود بر تز ارتش بیست میلیونی درود بر موشک مرگ بر سازش درود بر خامنه ای عزیز و حکیم درود بر اقتدار و غیرت و شجاعت مرگ بر ترس مرگ بر بی غیرتی مرگ بر استکبار درود بر لباس سبزو آرم زرد وپوتین سیاه مرگ بر فرش قرمز زیر پای مستکبر . من از مردم عادی ستم نه وزیر نه وکیل نه سیاستمدار نه ثروتمند بلکه مستضعف ولی دوستار ولایت و وطن و حق و حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
سپاه = خانه ام را از سیل ها ، جان من را از صدامیان ، ناموسم را از داعشیان ، کودکانم را از زیر آوار زلزله ها ، عزتم را از یوغ استکبار و کشورم را از وابستگی استعمار گران نجات داد و دفاعم را و بیمارم را و آوارم را و کولاکم را و امنیتم را و و و ، اما شهید داد و شهید داد و شهید داد ، خدایتان بیامرزد و با نیکان محشور گردید.
غرب = استعمار ؛ استکبار ، صدام ، تجزیه طلب ، منافقان ، تحریم ها ، کودتا ها ، بمب شیمیایی ، جاسوسی ، نا امنی ، تحقیر نژادی ، ایران هراسی ، تحقیر و تغییر فرهنگ و دیانت ، تهاجم فرهنگی ، تفرقه ، 9 میلیون کشته ، کاپیتالاسیون ، فراماسیونری ، بهائیت ، وهابیت ، صهیونیسم ، فرار مغز ها ،داعش ، طالبان ، و و و ، و وجان گرفت ، معادن غارت کرد و کشور تجزیه کرد و تفرقه کرد و کبر کرد و نابود کرد، خدایتان نیامرزد و با ددان محشور گردید
Iran (Islamic Republic of)
ا.ش
۱۱:۵۸ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
ظاهرا دشمنان احمق ونادان و فراموشکار ایران یادشون رفته اون کسی که از ترس و وحشت داعش نجاتشون داد همین سپاه بود.ظاهرا یادشون رفته بعد از چند تا بمب گذاری در اروپا چه وحشتی مردم ودولت های اروپایی را فرا گرفته بود و این سپاه بود که در خط مقدم داشت با دعشی های ملعون می جنگید و اروپاییها سوراخ موش را به قیمت طلا می خریدن . حالا دیگه سپاه شد تروریست. نه دوستان تروریت واقعی خود شما دولتهای متعفن اروپایی هستید که با اون تفکرات بی منطق دارید دنیارو به اشوب و جنگ می کشید. اگه راست می گید چرا عربستان خبیث رو که سالهاست داره مردم یمن رو قتل عام می کنه بعنوان تروریست معرفی نمی کنید. یا چرا اسرائیل را یا چرا آمریکا را یا چرا ناتو را که به هبهانه های مختلف و واهی تا حالا خون هزاران مردم بیگناه رو در کشورهای مختلف دنیا به زمین ریخته و یا گروهک های جنایتکاری مثل منافقین و پژاک و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
بسمه تعالی ، کشورهای غربی چون از پیشرفتهای علمی و پزشکی ، نظامی و فضایی، فرهنگی و قدرت و اقتدار سپاه
پاسداران در جهان می ترسند و وحشت دارند ، سعی می کنند ایران اسلامی و سپاه را در جهان منزوی کنند و حرمت و اقتدار سپاه را بشکنند ، اما دشمنان اسلام به خوبی می دانند
که سپاه پاسداران یک نیروی مردمی و
دلسوز و مدافع امنیت ایران اسلامی و
ملت ایران است و هر وقت که احساس
خطر و بحران مانند دفاع ،امنیت ، زلزله و سیل برای ملت ایران کند ، مانند پدری
مهربان و دلسوز با فداکاری و گذشت و از جان گذشته در کنار نظام و مردم قهرمان و صبور ایران اسلامی و پیرو ولایت فقیه بوده و هست .
سپاه نیروی مردمی و زیر بنا و بنیان اصلی انقلاب اسلامی و انقلاب فرهنگی
و جهاد گری است که از همان بدو
پیروزی انقلاب اسلامی از بطن جامعه بر خواسته و از بازوان توانمند نظام است که همیشه در خدمت نظام و حامی و کنار و یار و یاور ملت ایران بوده است .
سپاه پاسداران مدافع امنیت کشور های مظلوم و در بند و یار و یاور ستمدیگان در جهان پهناور است .
سپاه پاسداران نماد عدالت ،اقتدار و سربلندی و مبارزه با کفر و الحاد و دفاع از مظلومان عالم و ....است .
دشمنان اسلام باید بجای دشمنی و کینه با ایران ،تغییر روش داده و به صلحی واقعی و پایدار در جهان بیندیشند و دست از دخالت و جنگ و خونریزی و سلطه بر کشورها بر دارند.
زیرا به حول قوه الهی اسلام ناب محمدی (ص) شکست ناپذیر است و بر
قلبهای مردم جهان حاکم و در حال گسترش است .
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و پاینده باد وطنم ایران
Germany
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
اروپا یکبار دیگر نشان داد که دست نشانده آمریکا و اسراییل است سپاه در قلب مردم ایران جادارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
شما مردم ایران هستی؟!
Qatar
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
احسنت
نیازامروز جامعه ما وحدت در سایه آرامش و آرامش در سایه وحدت هست که باید افراد تاثیر گذار نقش آفرینی کنند.
آخرین اخبار