مشارکت ۴۵۰ میلیارد تومانی خیرین در مدرسه‌سازی سیستان و بلوچستان

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: مجموع آورده خیرین در این حوزه در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲۱۴ میلیارد تومان بوده که در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ با گام‌های بلند خیرین به عدد ۴۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

 میثم لک‌زایی  در مراسم کلنگ‌زنی یک باب مدرسه سه کلاسه در روستای «حسین آباد» شهرستان مرزی میرجاوه اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کانون توجه خیرین نیک‌اندیش مدرسه‌ساز بودهو از این بابت قدردان خیرین هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان افزود: مجموع آورده خیرین در این حوزه در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲۱۴ میلیارد تومان بوده که در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ با گام‌های بلند خیرین به عدد ۴۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم نیز نگاه ویژه‌ای به این استان داشته طوری که در سال ۱۴۰۰ حوزه فضا آموزشی استان ۱۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته و برای سال ۱۴۰۱ نیز مبلغ ۱۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که تا امروز بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان از محل این ردیف اعتباری، تخصیص صورت گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از محل این منابع در پایان آذرماه تعداد ۱۱۷۸ کلاس درس برای استفاده دانش‌آموزان تحویل آموزش و پرورش استان شده، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۱۸۰۰ کلاس درس با همراهی نهاد‌های انقلابی و خیرین در استان در دست احداث است.

کلنگ احداث یک باب مدرسه ۳ کلاسه در روستای حسین آباد شهرستان میرجاوه با حضور نماینده خیر مدرسه‌ساز، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به زمین شده شد. این بنای آموزشی توسط خیر ارجمند فرامرز راسخ و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با زیربنایی بالغ بر ۱۰۰ مترمربع احداث میشود و طبق برنامه زمانبندی از مهرماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار