پورعلی گنجی: برد مهمی برابر ذوب آهن کسب کردیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با ارائه بازی خوب در نیمه دوم توانستیم ۳ امتیاز مهم برابر تیم ذوب آهن را کسب کنیم.

مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد این تیم برابر تیم ذوب آهن اظهار کرد: خدا را شکر ۳ امتیاز مهم کسب کردیم. با بازی خوبی که در نیمه دوم انجام دادیم توانستیم این ۳ امتیاز مهم را به دست آوریم.

او درباره اعتراضش به داوری بیان کرد:  کار ما تکل زدن است، در صحنه‌ای که کارت گرفتم به خاطر اعتراض به من کارت داد، در غیر این صورت بازیکن حریف شبیه‌سازی کرد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه علیرضا بیرانوند مدام به او گفت اعتراض به داوری را رها کند، گفت: در این شرایط از فصل نباید بازیکنی از دست بدهیم، اما متاسفانه برای دیدار بعدی سروش رفیعی را نداریم. باید با تمرکز کافی جلو برویم تا همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم.

پورعلی گنجی درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان گفت: فعلا در مورد تیم ملی هیچ چیزی نمی‌دانم. امیدوارم تصمیمی گرفته شود و مربی‌ای بیاید که زیرساخت‌های فوتبال ما با حضور او درست شود. هر کسی که می‌خواهد باشد؛ چه کی‌روش و چه هر مربی دیگری که قرار است به ایران بیاید باید زیرساخت‌ها را درست کند تا نسل این فوتبال را مانند ۸-۷ سال قبل تغییر بدهیم. با این کار می‌توانیم در آسیا با اول بودن جلو برویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار