رقابت ۴۵ هزار و ۲۹۰ داوطلب در آزمون سراسری سیستان و بلوچستان

۴۵ هزار و ۲۹۰ داوطلب آزمون سراسری سیستانی و بلوچستانی همزمان با سراسر کشور با هم به رقابت می‌پردازند.

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، دبیر ستاد مدیریت آزمون‌های سراسری سازمان سنجش و آموزش کشور در سیستان و بلوچستان گفت: از ۴۵ هزار و ۲۹۰ داوطلب شرکت‌کننده در سیستان و بلوچستان ۵۹ درصد خانم‌ها و ۴۱ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیشترین شرکت‌کنندگان مربوط به رشته علوم‌انسانی با ۲۴ هزار و ۵۶۳ داوطلب است افزود: در گروه علوم‌تجربی ۱۴ هزار و ۳۲۹ داوطلب و در گروه علوم ریاضی و فنی ۲ هزار و ۱۶۰ داوطلب شرکت دارند.
دبیر ستاد مدیریت آزمون‌های سراسری سازمان سنجش و آموزش کشور در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: آزمون کنکور در امروز و فردا در ۲۲ شهر و شهرستان استان برگزار که بیشترین شرکت‌کننده مربوط به شهر زاهدان با ۱۱ هزار و ۱۱۷ داوطلب است.
وی ادامه داد: در حوزه سیستان ۶ هزار و ۴۴۱ شرکت‌کننده و در ایرانشهر چهار هزار و ۲۲۹ شرکت‌کننده در کنکور شرکت دارند.
شهرکی خاطرنشان کرد: صبح امروز آزمون گروه علوم‌تجربی و بعدازظهر امروز آزمون زبان‌های خارجی برگزار شد و صبح فردا ۳۰ دیماه آزمون علوم ریاضی و علوم‌انسانی و در بعدازظهر فردا نیز آزمون هنر برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در نوبت بعدازظهر درب حوزه‌های امتحانی در ساعت ۱۴ بسته خواهد شد و داوطلبان باید تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محل آزمون حضور پیدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار