رفتار متقابل ایران در تروریستی خواندن سپاه

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: شورای اروپا در صورت تصویب قطعنامه علیه سپاه، منتظر اقدام متقابل ایران باشد.

آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌ی رشت ضمن محکوم کردن هرگونه اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، به شورای اروپا هشدار داد: در صورت تصویب قطعنامه‌ی تروریستی خواندن سپاه منتظر عواقب جدی این تصمیم باشد.

آیت الله فلاحتی افزود : مجلس شورای اسلامی درقالب یک طرح ۲ فوریتی ، آماده اقدامی متقابل علیه اتحادیه‌ی اروپاست و اروپائیان شک نداشته باشند که اگر مصوبه ایی علیه سپاه نهایی کنند، باید منتظر عواقب جدی این تصمیم بی حساب خود باشند.

رفتار متقابل ایران در تروریستی خواندن سپاهوی همچنین گفت : مسئول سیاست خارجی اتحادیه‌ی اروپا اخیرا در اظهار نظری در خور توجه، قطعنامه‌ی پارلمان اروپا علیه سپاه را اقدامی احساسی خوانده و به وضوح اذعان داشته که تصویت این قطعنامه ظرفیت عملی شدن علیه سپاه پاسداران ندارد.

امام جمعه‌ی رشت تاکید کرد : هرگونه اقدام دیپلماتیک شورای کشور‌های اروپایی علیه سپاه ، موجبات عقب نشینی اروپائیان را از این تصمیم نامیمون و تلخ فراهم خواهد کرد.

نماینده ی ولی فقیه در گیلان همچنین تنها راه مقابله‌ی منطقی و اثرگذار با جنگ ترکیبی دشمنان را وحدت همگانی برای تقویت توانرفتار متقابل ایران در تروریستی خواندن سپاه ملی عنوان کرد و افزود : با وحدت رویه و عزمی انقلابی می‌توان بسیاری از مشکلات و محدودیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را در جای جای ایران اسلامی ریشه کن نمود و نقشه‌های بدخواهان را به خودشان بازگرداند.

آیت الله فلاحتی بروز اغتشاشات اخیر را نتیجه طراحی و تحریک دشمنان این ملت در بستر یک جنگ ترکیبی و رسانه ایی دانست و افزود : تصویب قطعنامه‌های مکرر ، موضع گیری‌های بدخواهانه و تحریک منافقان و معاندان جملگی نشان از استیصال دنیای استکبار رفتار متقابل ایران در تروریستی خواندن سپاهمقابل ایران اسلامی ست.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سفر اخیر دستیار ویژه‌ی رییس جمهور روسیه به گیلان اشاره کرد و گفت: در این سفر ، با بررسی ظرفیت‌های اقتصادی و ترانزیتی گیلان به ویژه در حوزه‌ی خط آهن انزلی و آستارا مقررشد با همکاری ۲ کشور، پس از اتمام خط آهن رشت – انزلی، طرح احداث مسیر رشت - آستارا هم عملیاتی شود و زنجیره‌ی کریدور بین المللی و ترانزیتی شمال – جنوب، نوستراک را تکمیل نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.