اگر سپاه وسردار سلیمانی نبود امروز فرصت صدور قطعنامه وتحریم علیه سپاه پاسداران را نداشتید

امام جمعه همدان گفت: اگر سپاه وسردار سلیمانی داعش را در سوریه وعراق جمع نمی‌کرد امروزبه جای صدور قطعنامه با داعش در اروپا دست وپنجه نرم می‌کردید.

حجت الاسلام والسلمین شعبانی موثقی در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر همدان با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه پاسدران در فهرست سازمان‌های تروریستی از سوی پارلمان اروپا گفت: قرار گرفتن سپاه پاسداران به عنوان نیروی نظامی رسمی کشور جمهوری اسلامی ایران خلاف قواعد وحقوق بین الملل است.

او به موضوع دنیا طلبی ودلبستگی به آن وتبعات اجتماعی واعتقادی این دلبستگی دنیوی پرداخت وسپس در موضوع عفاف وحجاب وضرروت توجه متولیان فرهنگی به اجرای این موضوع به عنوان دستور الهی وقرانی در جامعه تاکیدکرد.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به درج نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های ترورریستی از سوی شورای اروپا گفت: پارلمان واتحادیه اروپا با اطلاعات غلط این قطعنامه را صادر کرده است.

حجت الاسلام والسلمین شعبانی موثقی افزود: اتحادیه اروپا نباید با اطلاعات وتحلیل‌های غلط‌تر تصمیمات غیر معقول بگیرد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: سپاه پاسداران یک نهاد نظامی رسمی کشور است و تحریم از نظرقوانین وقواعد بین المللی معمول ومعقول نیست.

او در ادامه خطاب به کشور‌های اروپایی گفت: اگر سپاه وسردار سلیمانی بساط داعش را در سوریه وعراق جمع نمی‌کرد امروز شما فرصت صدور قطعنامه وتحریم علیه سپاه را پیدا نمی‌کردید وبا داعش در اروپا دست وپنجه نرم می‌کردید.

امام جمعه همدان تصریح کرد: علت صدور این قطعنامه را شکست برنامه‌های کشور‌های اروپایی در آشوب‌های اخیر دانست وگفت: این‌ها پیش بین‌های داشتند محقق نشد بنابراین به دنبال اعمال فشار‌های دیگری بر کشور با هدف التهاب آفرینی در اقتصاد وبازار وایجاد فضای دوقطبی در کشور هستند.

حجت الاسلام والسلمین شعبانی موثقی درادامه تصریح کرد: موضوعی که مهم‌تر از این تحریم نمایشی است فشار رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن است.

امام جمعه همدان افزود: لازم است مسئولان ما برخورد مقتدرانه داشته باشند وبا برنامه ریزی‌های دقیق مانع تحقق این اهداف دشمن شوند.

نمانیده، ولی فقیه در استان به ضرورت توجه به وحدت بین عموم مردم در اجرای جهاد تبین اشاره کرد وگفت: اتحاد واخوت ومودت را فراموش نکنیم واگر کسی شبهه‌ای داشت وانتقادی کرد نباید آن را متهم به ضد انقلاب کرد وانقلابیون را متهم به افراطی گری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.