نادیده گرفتن رنج‌های پزشکان آسیب دیده از کرونا به روایت شهروند خبرنگار

شهروند خبرنگار از شهر ایلام ما با ارسال پیامی از نادیده شدن پزشکانی که بر اثر ابتلا به این بیماری دجار عارضه شدند گلایه کرد.

اواخر سال ۱۳۹۸ بود که بیماری کرونا مهمان ناخوانده کشورمان شد و بر اثر ابتلا به این بیماری، بسیاری از هموطنان به ویژه پزشکانی که در این بخش فعالیت می‌کردند، دچار این ویروس خطرناک شدند و برخی از آن‌ها به شهدای سلامت پیوستند. برخی از آن‌ها نیز دچار عارضه بر اثر ابتلا به این بیماری شدند.
شهروند خبرنگار از شهر ایلام ما با ارسال پیامی از نادیده شدن پزشکانی که بر اثر ابتلا به این بیماری دجار عارضه شدند گلایه کرد.


متن پیام شهروند خبرنگار

اینجانب رضا طلوعی آلانق ۲۹ سال سن دارم. به عنوان پزشک کادر درمان در استان ایلام در حین ویزیت بیماران کرونایی دچار کرونا و بستری وعوارض آن شدم. عوارض سیاهشدگی لگن که چند مرتبه جراحی و عدم پاسخ به درمان و کاندید تعویض مفصل مصنوعی هر چند سال یکبار هستم.۱۷ ماه در بستر تخت خانه هستم وامکان نشستن و ویزیت بیماران برایم مقدور نیست؛ و از محل کار بازنشست شدم. خواهشمند است با توجه به شهید شدن همکاران این جانب در کرونا و افرادی که دچار عارضه دائمی با تهیه گزارشی زحمات این قشر به فراموشی سپرده نشود.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار