پیشرفت دانشگاه های کشور به برکت انقلاب است

رئیس سازمان امور دانشجویان کشور گفت: وزارت علوم تلاش خواهد کرد تا بتواند منویات و آرمان‌های مقام معظم رهبری در حوزه دانشگاه‌ها را محقق سازد.

هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان کشور گفت : رشد، توسعه، پیشرفت و تحول عظیم دانشگاه‌های کشور به برکت انقلاب اسلامی و نگاه ژرف اندیش امام راحل است.

 وی برنامه‌های جامع و تحول آفرین مرجعیت علمی، سند چشم انداز، نقشه جامع علمی، حمایت از نخبگان علمی و استعداد‌های درخشان و طرح‌های دانش بنیان را از جمله برنامه‌های راهبردی مقام معظم رهبری در عرصه علم و دانش برشمرد.

او خاطرنشان ساخت: منظومه فکری رهبری در موضوع دانش افزایی و اهتمام به رشد و توسعه مراکز آموزش عالی باعث شد با توجه به همه تحریم‌ها و دشمنی ها، ایران در بسیاری از عرصه‌های مختلف علمی جزو برترین‌های دنیا باشد و این روند علمی با همین شتاب به زودی منویات رهبری در موضوع ترجمه معکوس را در پی خواهد داشت.

داداش پور در ادامه افزود: رهبر حکیم انقلاب اسلامی از دانشگاه به عنوان ضربان سنج حیات ملی جامعه نام می‌برند و نگاه‌های نافذ ایشان مسئولیت دانشگاه‌ها را بیشتر می‌کند و وزارت علوم تلاش خواهد کرد تا بتواند منویات و آرمان‌های مقام معظم رهبری در حوزه دانشگاه‌ها را محقق سازد و ارتباط دانشگاه با جامعه را روز به روز به عنوان سوزن بانان قطار حرکت کشور تقویت کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار