توسعه شهری در چمگلک محقق می‌شود

فرماندار اندیمشک گفت: مشکلات شهر چمگلک دیده شده است و توسعه شهری محقق می‌شود.

جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: مسائل و مشکلات شهر چمگلک دیده شده، اما با توجه به این که این شهر در حال گسترش است مشکلاتی در حوزه زیر ساختی و خدمات دهی شهرداری به مردم وجود دارد.

او می‌گوید: پروژه‌های  متعدد در شهر چمگلگ از جمله سالن اجتماعات، سالن ورزشی، توسعه درمانگاه، چمن مصنوعی، مدرسه ۹کلاسه، آموزشگاه ۶کلاسه، خانه بهداشت، زمین چمن، کانون پرورش فکری و کتابخانه  راه اندازی یا در دست احداث و برنامه ریزی جهت احداث در شهر چمگلک است.

حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون انرژی مجلس نیز  گفت: چمگلک در گذشته یک روستا بود و بدون داشتن امکانات تبدیل به  شهر شده و امروز جمعیت این شهر بین ۱۰ تا۱۲ هزار نفر است و مشکلات جدی در حوزه خدمات دهی به اهالی این شهر وجود دارد.

او می‌گوید: شهر چمگلک در حوزه آب و فاضلاب، روشنایی خیابان‌ها و گاز  منازل بافت جدید دچار مشکلات جدی است و  مدیران کل استان خوزستان امروز جهت رفع این مشکلات برای ارائه خدمات مناسب به اهالی شهر چمگلک در اندیمشک حضور پیدا کردند و این جلسه خروجی بسیار خوبی برای اهالی شهر چمگلک خواهد داشت.

حسنوند گفت: مشکلات شهر چمگلک به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و مردم شهر چمگلک بزودی از خروجی مصوبات جلسه امروز بهره‌مند خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.