دومین جشنواره لاله‌های آسارا در بهار ۱۴۰۲ برگزار می شود

جلسه هماهنگی برگزاری دومین جشنواره لاله‌های آسارا با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیر باغ لاله‌ها در دفتر شورای اسلامی شهر آسارا برگزار و مقرر شد این جشنواره در بهار ۱۴۰۲ برگزار شود.

در این نشست پهلوانی مجری برگزاری جشنواره لاله‌ها به تشریح برنامه‌ها و اقدامات لازم در راستای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این رویداد در سال ۱۴۰۲ پرداخت.

اعضای شورای اسلامی شهر آسارا نیز ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات لازم، حمایت و پشتیبانی خود را در جهت برگزاری جشنواره لاله‌های آسارا اعلام کردند.

آسرایی شهردار آسارا در ادامه به برگزاری دومین جشنواره لاله‌ها در شهر آسارا اشاره کرد و گفت خوشحالیم که برای دومین سال متوالی میزبان گردشگران و علاقمندان به طبیعت در بزرگترین باغ گل لاله ایران در شهر آسارا خواهیم بود.

آسرایی در ادامه خاطر نشان کرد شهر آسارا و جاده کرج کندوان به دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی گردشگری و به دلیل نزدیکی به استان تهران و البرز، در میان گردشگران محبوبیت بسیاری دارد و جشنواره لاله‌ها اتفاق باشکوهی است که شور و هیجان خاصی به شهروندان و گردشگران، جاده زیبای چالوس خواهد بخشید.

شهردار آسارا در پایان گفت یکی از اهداف سند چشم انداز ۲۰ ساله و برنامه راهبردی عملیاتی ۵ ساله شهرداری آسارا که در سال ۱۴۰۰,به تصویب شورای اسلامی شهر آسارا رسید، گردشگری رویداد محور است که موجب رونق فعالیت‌های گردشگری و کمک شایانی در رشد اقتصادی اجتماعی شهر و بخش آسارا دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.