تجلیل از مادران و همسران ورزشکار برای نخستین بار در گیلان

از ۲۲ نفر از مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای ورزشکار مدافع حرم و امنیت گیلان امروز در سالن نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام رشت تجلیل شد.

استاندار گیلان در این مراسم با اشاره به جمله امام خمینی رحمت الله علیه از دامن زن مرد به معراج می‌رسد، گفت : تمام موفقیت‌ها و دستاورد‌های ما در کشور مرهون تربیت صحیح مادران و حمایت‌های آنان است.

دکتر اسدالله عباسی همچنین به افتخار آفرینی‌های بانوان گیلانی در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی اشاره کرد و افزود: باید با فراهم کردن امکانات مناسب فرهنگی و ورزشی، با تمام توان از بانوان به عنوان تربیت کنندگان نسل آینده کشور حمایت کنیم.

تجلیل از مادران و همسران ورزشکار برای نخستین بار در گیلان جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان هم در این مراسم با قدردانی از تلاش ورزشکاران و خانواده‌های آن‌ها برای به اهتزاز در آوردن پرچم کشورمان در میادین مختلف ملی و بین المللی گفت: ۳۵ هزار بانوی ورزشکار سازمان یافته در گیلان فعالیت می‌کنند که با حمایت مسئولان استان تلاش می‌کنیم امکانات ویژه برای این بانوان فراهم کنیم.

هادی رمضانی رییس کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی رشت هم در این مراسم از آمادگی این شورا برای حمایت از بانوان ورزشکار خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.