گاز قطع شده تمام ۱۷ هزار مشترک تربت جامی وصل شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: گاز همه ۱۷ هزار مشترک تربت جام که به دلیل افت فشار دچار قطعی شده بود به حالت عادی و وصل به شبکه بازگشته است.

حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: برای انجام هر زودتر وصل گاز مشترکان، ۵۰ گروه کاری از شهر‌های تربت‌حیدریه، فریمان و خود  تربت جام و دولت آباد فعالیت کردند.

او افزود: عملیات وصل گاز مشترکان در تربت جام از عصر دیروز، دوشنبه آغاز شد و تا ساعت یک بامداد امروز ادامه داشت و با توجه به این که وصل مجدد گاز باید خانه به خانه انجام شود و بعداز نیمه شب بیشتر مردم خواب هستند عملیات وصل گاز متوقف و از ساعت ۶ امروز دوباره آغاز شد و لحظاتی قبل به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با تشکر از صبر و بردباری مردم و همراهی دیگر مشترکان در مصرف بهینه گاز ادامه داد: با توجه به حضور هوای سرد تا نیمه بهمن ماه همچنان نیازمند همراهی مردم برای تامین پایدار گاز هستیم.

گاز قطع شده تمام ۱۷ هزار مشترک تربت جامی وصل شد

افتخاری بیان کرد: در چالش فعلی علاوه بر حضور رئیس جمهور در ستاد شرکت ملی گاز ایران، عالی‌ترین مقام وزارت نفت نیز در محل تربت جام حاضر شد و دستورات حمایتی را صادر کرد و حضور میدانی وزیر نفت قوت قلب بسیار خوبی برای کارکنان صنعت گاز در استان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.