تحصیل بیش از ۶ هزار دانش‌آموز در مدارس سمپاد فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بیش از ۶ هزار دانش‌آموز در مدارس سمپاد استان فارس مشغول به تحصیل هستند.

محمدخلیل عسکری در دوره آموزشی مدیران جدید الانتصاب مدارس استعداد‌های درخشان سراسر کشور در سالن سازمان اسناد و کتابخانه ملی در شیراز گفت: رهبر معظم انقلاب با تدابیر حکیمانه و با حمایت‌ها مستمر به تقویت سمپاد پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: شما مدیران سمپاد، قالب مدیریت را تبدیل به رهبری کنید و در مدرسه به جای مدیریت رهبری کنید تا بتوانید بر دل‌ها سیطره داشته باشید و فطرت‌ها را به میدان آورید.

عسکری رفتن به سمت تربیت را از دغدغه‌های مهم مدیران بر شمرد و گفت: بیش از ۶ هزار دانش‌آموز در مدارس سمپاد استان فارس مشغول به تحصیل هستند که هر یک از آن‌ها به عنوان یک سفیر می‌توانند اهداف نظام تعلیم و تربیت را در جامعه محقق کنند.

او گفت: تقویت باور‌های مذهبی و ملی از مواردی است که در این مدارس باید به آن پرداخته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: شخصیت‌های بزرگی در فارس مانند دکتر ملک حسینی داریم که یکی از نماد‌های ملی ماست ضروری است دانش آموزان باید با این ظرفیت‌ها و با این عناصر ارزشمند آشنا شوند.

او، مهاجرت نخبگان که گا‌ها شنیده می‌شود را موجب نگرانی دانست و گفت: مدیر مدرسه استعداد‌های درخشان با نگاه رهبری باید مدرسه را اداره کند باید در دانش آموزان ایجاد انگیزه کند اردو‌های راهیان پیشرفت می‌تواند یکی از راهکار‌های امیدوار کننده با هدف ایجاد نشاط در دانش آموزان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار