گرمخانه های فردیس میزبان افراد بی سر پناه

فرماندار فردیس با تاکید بر انتقال افراد بی سرپناه در محلات، پارک‌ها و اماکن عمومی به گرمخانه شهرداری فردیس گفت: گرمخانه‌های شهرداری باید همواره به ویژه در ایام سرد و برفی سال پذیرای این گروه از اقشار آسیب پذیر باشد.

کاشفی فرماندار فردیس در جریان بازدید از گرمخانه های شهرستان فردیس گفت: با توجه به برودت هوا، دو گرمخانه در شهر فردیس و یک گرمخانه در مشکین دشت پذیرای تعداد قابل توجهی از افراد بی‌خانمان است.

او بر خدمات رسانی مطلوب به این قشر تاکید کرد و گفت: گرمخانه با هدف خدمت رسانی به افراد بی‌سرپناه، کارتن خواب و آسیب دیده اجتماعی ایجاد شده و لازم است سایر نهادهای مسئول برابر شرح وظایف ذاتی خود همراه و یاور این مجموعه باشند.

فرماندار شهرستان فردیس با بیان اینکه کارتن خوابی معتادان متجاهر و افراد فاقد شرایط عادی رفتاری و روانی در محلات، پارک‌ها و اماکن عمومی یک معضل اجتماعی است، گفت: این افراد باید به گرمخانه منتقل شوند.

او با اشاره به این که یک گرمخانه مختص بانوان و دو گرمخانه مختص آقایان در این شهرستان فعالیت دارند، گفت: هر یک از این گرمخانه ها توانایی پذیرش ۵۰ نفر را دارند.

کاشفی گفت: گرمخانه بانوان فردیس در فلکه پنجم، گرمخانه آقایان فردیس در کانال غربی فردیس، و گرمخانه مشکین دشت در خیابان هدایت‌کار این شهر قرار دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.