لو رفتن کیت نوستالژی و دهه ۹۰ غول‌های اروپا

طراحی کیت‌های نوستالژی از دهه ۹۰ برای تیم‌های مطرح اروپایی و آمریکای جنوبی از تصمیماتی بود که شرکت آدیداس گرفت.

وب سایت معروف فوتی هدلاینز که به انتشار زودهنگام کیت تیم‌های سراسر دنیا می‌پردازد، در جدیدترین پست خود اقدام به انتشار پیراهن نوستالژی تیم‌های مطرح اروپا و آمریکای جنوبی کرده است.

در گزارش این وب سایت آمد که آدیداس برای ادای احترام به فوتبال در دهه ۱۹۹۰، مجموعه‌ای از لباس‌های قدیمی را عرضه می‌کند و یوونتوس و ایتالیا بخشی از این مجموعه هستند.

این وب سایت جزئیات چگونگی رونمایی از مجموعه آیکون‌های آدیداس ۲۰۲۳ را اعلام کرده که قرار است به زودی عرضه شوند. مجموعه‌ای از پیراهن‌های الهام گرفته از سبکی قدیمی که در هیچ دیدار رسمی بر تن بازیکنان نمی‌رود و حین گرم کردن می‌توانند آن را بپوشند.

آدیداس تصمیم گرفته تا لباس‌های جدید خود را برای تعدادی از باشگاه‌های مطرح دنیای فوتبال ارائه کند. تاکنون آرسنال، بایرن، یوونتوس، منچستر یونایتد، رئال مادرید، آژاکس، بوکا جونیورز، فلامینگو، ریور پلاته و تیم ملی ایتالیا از جمله تیم‌هایی هستند که آدیداس این لباس‌های خاطره انگیز را برای آن‌ها طراحی خواهد کرد.

یوونتوس و ایتالیا نیز در این مجموعه حضور دارند. طرفداران بیانکونری ممکن است از دیدن لوگوی مدرن به جای طراحی سنتی و قدیمی اسب ناامید شوند. همچنین پیراهن آتزوری ادای احترام به لباسی است که این تیم در جام جهانی ۱۹۹۴ پوشیده بود.

این باشگاه ها، پیراهن‌های آیکون بازسازی شده را در اوایل سال ۲۰۲۳ از آدیداس دریافت خواهند کرد. مجموعه‌ای که آیکون نامگذاری شده، در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه در دسترس این تیم‌ها خواهد بود.

پیراهن‌های آیکون آدیداس ۲۰۲۳ همگی دارای یک الگو هستند. این محصول از کیت‌های آدیداس در اواسط دهه ۱۹۹۰ الهام گرفته شده است.

برای رنگ‌ها، آدیداس از پیراهن‌های نمادین دهه ۱۹۹۰ (آرسنال، بایرن مونیخ، رئال مادرید) الهام می‌گیرد، در حالی که پیراهن‌های یوونتوس و منچستریونایتد ترکیب‌های رنگی «جدید» دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار