اساتید و کارکنان ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تجلیل شدند

دفتر امور شاهد وایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب میزبان استادان و همکاران جانباز و ایثارگر خود شد.

درابتدای این دیدار صمیمی دکتر نریمانی با بیان رشادت ها و ازخودگذشتگی های رزمندگان و جانبازان وشهیدان وسختی ها ومرارت هایی که جانبازان وخانواده های معظم شهدا و ایثارگران متحمل می‌شوند گفت: ما مدیون تلاشهای مجدانه اعضای خانواده ایثارگران در دانشگاه اعم از اساتید و همکاران جانباز و فرزندان عزیز شهدا هستیم وما مسوولان خود را مکلف به همراهی وکمک به حل مشکلات شان درحوزه های مختلف خصوصاً تبدیل وضعیت استخدامی آنان هستیم.

دکتر نریمانی افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای به انحراف کشاندن دانشگاه ونفوذ در ارکان فرهنگی دارد و به اصطلاح بسیار عالمانه تر از ما عمل میکنند اگرچه الویت دانشگاه غنای بیشتر فعالیتهای فرهنگی در دانشگاه است وان شا ءالله با کمک هم حوزه فرهنگ در دانشگاه را به سطحی برسانیم که خاستگاه امام (ره ) در وصایای ایشان ومنویات مقام معظم رهبری است.

 

سردار زمانی مدیرکل نشر آثار وارزش های دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی که خود از بانیان درس آشنایی با مبانی وارزش های دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی است باذکر خاطراتی از تلاش های بی وقفه سردار شهید سوداگر رییس فقید نشر و آثار دفاع مقدس در نحوه تصویب درس دفاع مقدس در دانشگاه آزاد گفت: پیگیری ها و دغدغه‌های بیشمار آن شهید بزرگوار منتج به آن شد تا دانشگاه آزاد اسلامی پیشگام ارج گذاری به رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران شود تا امروز با بیش از پانصد استاد درس دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور افتخاری برای این دانشگاه بیافرینند.

دکتر زمانی افزود:برای اجرایی کردن بخشنامه ها ودستورالعمل های مربوط به قانون خدمات جامع ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی تلاش فزونتری خواهیم کرد.

دکتر طالب رجب پور استاد یار دفاع مقدس در این جلسه با ذکر خاطره ای از تشییع و تدفین شهدای گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام ره گفت:در زمان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام ره،نماینده تام الاختیار رسانه ملی درکمیته ایثارگران دهه فجر بودم که مسوولیت رسانه ای آن مراسم برعهده من بود درواقع کاری شد که اکنون مزارشان معبد دانشگاه و دانشجو شده است.

دکتر طالب رجب پور باقدردانی از دفتر امور شاهد و ایثارگران واحد و رییس دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب بخاطر فراهم کردن این دورهمی صمیمی افزود:ما به عنوان اساتید درس دفاع مقدس امانتداریم که آن دوران را به نیکویی حدیث کرده واز غلو پرهیز کنیم.

ایشان با استعانت از این نوع نگرش اضافه کرد:اتفاقاً آنچه که موجب شد فضای ملتهب دانشگاه به سمت آرامش هدایت شود استفاده از ظرفیت منطق وصبوری و همچنین همشنوایی بین نسلی بود که کلاس های درس من بخاطر مهمان پذیر بودن از حدظرفیت فیزیکی هم فراتر میرفت.

استادیار درس دفاع مقدس گفت:چگونگی شناخت دانشجویان جوان از نبرد ترکیبی وشناختی و هیبریدی درآن مقطع پرالتهاب هنر میخواست که در این راه خدا عنایت اش را ازما دریغ نکرد.

دکتر بهمنی مدیر دفتر امور شاهد وایثارگران دانشگاه نیز ضمن ارائه گزارشی ازتعداد اساتید،کارکنان ودانشجویان رزمنده ،جانباز و فرزندان وخانواده های معظم شهداءگفت:برای ارائه خدمات بیشتر به جمعیت هدف،طرح ها و برنامه‌هایی در دست اقدام است که ان شاءالله باهمت مدیران وعنایت و مساعدت رییس محترم دانشگاه اجرایی خواهد شد.

دراین دورهمی صمیمی که از ابتکارات دفتر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بود تعدادی از اساتید و کارکنان دانشگاه به بیان مشکلات مربوط به نحوه اجرای قانون خدمات جامع ایثارگران در دانشگاه پرداختند که رییس دانشگاه برای تحقق خواسته‌های شان قول پیگیری دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار