حل مشکل آبگرفتگی بخشی از جاده هندیجان به دیلم

رییس پلیس راه خوزستان گفت: جاده هندیجان به دیلم به دلیل آبگرفتگی بر اثر بارش باران یکشنبه شب مسدود شده بود که با رفع مشکل آبگرفتگی در حال حاضر این محور برای تردد باز است.

سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: بخشی از جاده هندیجان به دیلم به طول یک کیلومتر به دلیل اینکه سطح پایینی دارد در مواقع بارندگی دچار آبگرفتگی می‌شود.

او می گوید: جاده جایگزینی برای این مسیر وجود ندارد،در فصل بارندگی سال‌های گذشته نیز این مشکل در جاده مذکور رخ داد و باعث اختلال در تردد خودرو‌ها و مسدود شدن جاده شد.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: تقریبا تمام محور‌های این استان شاهد مه گرفتگی هستند، در همه مسیر‌ها نمی‌توان محدودیت تردد ایجاد کرد، اما به دلیل شرایط خطر آفرینی ناشی از کاهش دید در جاده‌های استان نیرو‌های پلیس راه در جاده‌ها مستقر شده اند تا از بروز حادثه جلوگیری کنند.

سرهنگ دولتشاهی از رانندگان خواست در زمان وقوع مه نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تصادف در جاده‌های استان نباشیم.

بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان طی ۲ روز اخیر به بیش از ۸۷۰ فرد آسیب دیده و گرفتار در بارش باران و برف در محور‌های این استان امدادرسانی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.