فرماندار ساری میز کارش را به میدان میوه و تره‌بار می‌برد

فرماندار ساری از انتقال دفترکار خود به محلِ میدان میوه و تره بار جدید این شهر خبر داد. ‎

نوبخت فرماندار ساری بدلیل اهمیت موضوع افتتاح پروژه میدان میوه و تره بار مرکز استان در ایام الله دهه فجر، گفت: دفترکار فرماندار مرکز استان از امروز به محلِ میدان میوه و تره بار  جدید ساری منتقل خواهد شد.

او افزود: بعد از کشمکش‌های ۱۴ ساله، دیگر اجازه اهمال کاری و جولان افراد سودجو در به تعویق انداختن ساخت پروژه میدان میوه و تره بار مرکزی ساری داده نخواهد شد.

نوبخت با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه در یک سال گذشته در مقایسه با یک دهه گذشته کاملا مشهود است، گفت: در یکسال گذشته با برگزاری حداقل ۱۵ جلسه و حضور مستمر و میدانی گام بلندی در روند ساخت پروژه میدان میوه و تره بار جدید برداشته شده است.

ساخت میدان میوه و تره‌بار مرکزی ساری در کیلومتر پنج جاده ساری به قائمشهر از سال ۱۳۸۶ آغاز شده و قرار بود حداکثر تا سال ۱۳۹۸ به پایان برسد، ولی باوجود تعهدات و قول‌های زیاد هنوز بهره برداری نشده است.

مکان جدید بازار میوه و تره‌بار مرکز مازندران ۲۱ هکتار مساحت و ۱۵۵ غرفه دارد که ۱۹ هکتار از میدان فعلی بزرگتر و تعداد غرفه‌ها نیز ۳۰ درصد بیشتر است.

وجود میدان میوه و تره بار فعلی در کمربندی مرکز استان، در فصل برداشت میوه‌ها سبب ازدحام ماشین‌های حمل بار و ترافیک کلافه کننده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۶ دی ۱۴۰۱
جناب فرماندار ضمن سلام و خسته نباشید فکری برای امنیت اموال مردم نماید سارقان به راحتی اموال مردم را غارت می نمایند نهادی پاسخگوه نمیباشد استشهادیه توسط اهالی محل و شورای محل تهیه تحویل فرماندهی نیروی انتظامی استان و دادستان مرکز استان گردیده متاسفانه هیج اقدامی صورت نگرفته سرقت کابل برق -لوازم کشاورزی و قطع درختان و سرقت چوب و..جدیدا هم نیروی پلیس 110 در محل جرم جهت بازدید و تنظیم صورت جلسه حاضر نمی شود حوزه کلانتری 13 ساری به انتظارایجاد امنیت و رسیدگی