تحویل ۲۵ هکتار اراضی به بنیاد مسکن شهرستان آران و بیدگل

۲۵ هکتار اراضی برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های آران و بیدگل، نوش آباد و ابوزیدآباد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آران و بیدگل تحویل داده شده است.

امیرحسین عصارزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل گفت: بیش از چهار هزار و ۳۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن برای شهر‌های آران وبیدگل، نوش آباد و ابوزید آباد اقدام به ثبت نام کردند که بیش از سه هزار نفر آنان واجد شرایط شناخته شدند.

امیرحسین عصارزاده افزود: از این تعداد بیش از هزار و ۴۰۰ متقاضی تایید شده و در انتظار افتتاح حساب هستند، برای ۴۳۷ متقاضی افتتاح حساب انجام شده است و تا کنون ۵۶ متقاضی نیز به طرح‌ها اختصاص یافتند.

او با اشاره به بررسی وضعیت و اصلاح فرم (ج) بیش از ۸۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن از لحاظ سابقه واگذاری دولتی در سامانه جامع املاک و مستغلات گفت: این افراد بعضاً یا به دلیل اینکه در گذشته در طرح مسکن مهر ثبت نام کردند و بنا به دلایلی ثبت نامشان منجر به واگذاری مسکن نشده است فرم ج آنان قرمز باقیمانده و یا به دلیل تشابه اسمی و تشخیص ندادن سامانه قرمز شده است، که پس از مراجعه به این اداره اقدامات لازم شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه در محدوده شهر آران و بیدگل با کمبود زمین و در سفیدشهر با نبود زمین با کاربری مسکونی روبرو هستیم افزود: در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر آران و بیدگل در مجموع بیش از ۲۳ هکتار زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان تحویل داده شد.

عصارزاده گفت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر نوش آباد ۸۹ قطعه زمین با کاربری مسکونی در مجموع به وسعت بیش از ۱۴ هزار مترمربع برای ساخت صد و ۷۸ واحد مسکونی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل داده شد.

او افزود: برای اجرای این طرح در شهر ابوزیدآباد ۳۲ قطعه زمین با کاربری مسکونی به وسعت بیش از شش هزار و ۷۰۰ مترمربع برای ساخت ۶۴ واحد مسکونی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تحویل داده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران وبیدگل گفت: برای جبران کسری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر آران و بیدگل قطعه زمینی به وسعت ۲۶ هکتار، در شهر ابوزیدآباد قطعه زمینی به وسعت ۶ هکتار و در شهر نوش‌آباد قطعه زمینی به مساحت پنج هکتار برای الحاق به محدوده این شهر‌ها جانمایی وموافقت اولیه در کمیته فنی دریافت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.