فیلم سینمایی «کن - پامنار» در حمایت از دختران مظلوم افغانستان

فیلم سینمایی «کن - پامنار» پس از حضور در جشنواره کره جنوبی و هند، برای حضور در ۲ جشنواره پامبوجان و ژوهانسبورگ پذیرفته شده است.

فیلم سینمایی «کن - پامنار» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی برای حضور در هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی پامبوجان در فیلیپین و هفتمین دوره جشنواره جهانی ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی انتخاب شده است.

جشنواره پامبوجان فیلیپین ۴ تا ۱۱ مارس ۲۰۲۳ و جشنواره ژوهانسبورگ ۱۵ تا ۱۶ دسامبر ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

پخش بین‌المللی فیلم سینمایی «کن - پامنار» که چندی پیش در دو جشنواره کره جنوبی و هند نیز حضور داشت، به عهده سولماز اعتماد است.

«کن - پامنار» که بر اساس طرحی از اشکان درویشی و با فیلمنامه سیروس همتی ساخته شده، روایتی از زندگی کودکان کار در محله‌های فقیرنشین مناطق پایین شهر تهران و حمایت از دختران مظلوم افغانستان است و تیتراژ پایانی آن نیز قطعه «شرح روزگار» با صدای سالار عقیلی است.

برای اولین بار در ایران این فیلم کاروان خیریه اکران در شهرهای مختلف به راه می‌اندازد و با اهداف خیرخواهانه آزادی زندانیان و تهیه جهیزیه برای افراد بی‌بضاعت و حمایت از کودکان‌کار و تامین داروی کودکان بیمار و ... با موسسه خیریه فرشته‌های بهشتی با مدیریت مهشید خسروی و عوامل فیلم در شهرهای مختلف اکران عام‌المنفعه و همت عالی خواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار