تشکیل ۷ کارگروه در دفتر امور بانوان استانداری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری، از فعال شدن ۷ کارگروه در دفتر امور بانوان استانداری خبر داد.

زهرا حبیبی اظهار داشت: روز میلاد حضرت زهرا (س) بهانه‌ای است برای قدردانی از زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده، به همراه مردان در جامعه گام برمی‌دارند و یک لحظه سکون و ایستایی ندارند.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه فرزندآوری یکی از موضوعات مورد توجه مقام معظم رهبری است، افزود: دفتر امور بانوان و خانواده ماموریت خود را در هفت کارگروه آغاز کرد و اولین کارگروه درخصوص فرزندآوری و جوانی جمعیت است.


بیشتر بخوانید


حبیبی ادامه داد: یکی دیگر از کارگروه‌ها مربوط به کسب و کار پایدار است که جامعه هدف آن زنانی است که سرپرست خانوار هستند و یا زنان بی سرپرست، خود سرپرست و افرادی که تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی قرار ندارند.

وی گفت: سومین کارگروه مربوط به موضوع عفاف و حجاب است، همانگونه که شاهد هستیم امروز زنان به صورت ویژه مورد هجمه بیگانگان و دشمنان قرار گرفته‌اند، اما با توجه به توانمندی بانوان کشور مقابله خوبی با این هجمه صورت گرفت.

حبیبی اضافه کرد: کارگروه‌های چهارم و پنجم دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری درخصوص نشاط اجتماعی و تحکیم پایه‌های خانواده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.