معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت مدیران باشد

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت مدیران حوزه اقتصادی استان باشد به گونه‌ای که در سفر پیش روی رئیس جمهور و هیات دولت در هفته‌های آینده به استان، اتمام همین طرح‌ها به عنوان مصوبات سفر مد نظر باشد.

سید احسان عسکری شامگاه شنبه در نشست پیشران طرح‌های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: برخی‌ها در مسیر توسعه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد سنگ اندازی می‌کنند در حالی که این استان نسبت به دیگر استان‌های کشور در زمینه اشتغال و بهبود معیشت نیازمند است.

وی افزود: احتمال می‌رود در هفته‌های آینده استان میزبان رئیس جمهور و هیات دولت باشد بنابراین می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی برنامه و طرح‌های خود را آماده کنند تا اهداف توسعه‌ای استان با ظرفیت این سفر پوشش داده شود.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی سریع‌تر استعلامات را پاسخ دهند و مدیران برای ایجاد طرح‌های مهم اقتصادی در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنعت، پزشکی و ... با سرمایه گذاران پای کار ارتباط برقرار کنند.

عسکری ادامه داد: مدیران باید خلا‌های قانونی برای اجرای طرح‌ها را احصا و اعلام کنند تا در سطح ملی پیگیری و رفع شوند.

وی ابراز کرد: امتیاز‌ها و مشوق‌هایی که برای جاذب شدن سرمایه گذاری در استان لازم است باید ایجاد شوند و در صورت نیاز مشوق‌های جدیدی برای استان در سفر رئیس جمهور درخواست شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.