اولین مصاحبه رسمی فرمانده زنان یگان ویژه کشور؛ درگیر حواشی نمی شویم

در ناآرامی‌های اخیر حضور ماموران زن یگان ویژه صرفاً پیش‌دستانه و برای پیشگیری بود.

پلیس زن هستند؛ کارشان حضور در اجتماعات و تامین نظم و امنیت زنان است؛ نمی گذارند که در آشوب و اغتشاش دست تعرضی به دامان عفیف و پاکدامن زنان و دختران دراز شود؛ درجا دست درازی را کوتاه می‌کنند؛ اینها زنان پلنگی پوش یگان ویژه انتظامی کشور هستند.

حضور در طرح های مردم یاری از جمله واکسیناسیون کرونا، تهیه بسته‌های ارزاق برای خانواده‌های محروم، شرکت در جمع زوار اربعین حسینی (ع) و خدمت رسانی به آنها و این اواخر نیز حضور در اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر از جمله چند مورد از فعالیت این زنان حرفه‌ای، هوشمند و رزمی کار است.

به مناسبت زادروز تولد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن با « سرهنگ حیدری» فرمانده زنان یگان ویژه انتظامی کشور به گفت‌وگو نشستیم تا برایمان از ماموریت زنان یگان ویژه و توانمندی و مهارت‌های پلیس زن بگوید.

فرماندهی که سابقه ۱۸ سال خدمت در انتظامی کشور را از سیستان و بلوچستان گرفته تا مجتمع آموزشی زنان پلیس دانشگاه علوم انتظامی و در نهایت فرماندهی زنان یگان ویژه انتظامی کشور در کارنامه خود دارد.


بیشتربخوانید


رئیس و فرماندهی که در خانه حکم «مادر» را داشته و نگهداری از سه فرزند را بر عهده دارد.

* کنترل اغتشاشات و ناآرامی‌های اجتماعی مهمترین وظیفه زنان یگان ویژه

** جناب سرهنگ؛ بفرمایید که زنان یگان ویژه انتظامی کشور در چه حوزه هایی مشغول به فعالیت هستند؟

 ما در سه حوزه اصلی به انجام ماموریت مشغول هستیم؛ ماموریت اصلی ما حضور در ماموریت های مرتبط با کنترل اغتشاشات و نا آرامی‌های اجتماعی است که در آنها بحث دستگیری، شناسایی لیدرها، بدرقه متهمین به عنوان نیروهای پشتیبانی رزم در کنار همکاران آقا را به عهده داریم.

سرهنگ حیدری

البته باید گفت که مهمترین ماموریت زنان یگان ویژه انتظامی کشور در زمان اغتشاشات دستگیری محرکین، لیدرها و متهمین زن بوده که محدودیت شرعی برای دستگیری آنها توسط همکاران آقا وجود دارد.

در وهله دوم حضور در اجتماعات قانونی و تامین نظم و امنیت اجتماعات مثل استادیوم ها و مسابقات فوتبال و در مرحله سوم و در فرصتهای فراغت و مواقع لزوم شرکت در طرح های مردم یاری و خدمت رسانی به مردم است مانند ایام اربعین حسینی.

* تکنیک برخورد با اغتشاشگران و کنترل تجمعات، آموزش مهارتی و تخصصی زنان یگان ویژه

** از آموزش‌های خاص زنان یگان ویژه بگویید؟

ماموران زن یگان ویژه، آموزش‌های عمومی پلیس را مانند سایر ماموران فرا می‌گیرند مثل نحوه دستگیری متهمین و بدرقه آنها؛ ولی به صورت تخصصی تر در داخل یگان ویژه، آموزش‌های مهارتی و تخصصی این رسته از جمله تکنیک های برخورد با اغتشاشگران ،کنترل تجمعات و ناآرامی‌ها را آموزش دیده و حتی بعد از انجام هر ماموریت به تجزیه و تحلیل آن ماموریت پرداخته و ضمن داشتن آموزشی پویا نحوه انجام ماموریت خود را بررسی می نماید.

* زنان یگان ویژه خشن نیستند؛ مقتدر و جدی هستند

** جناب سرهنگ می‌گویند برخی ها می گویند زنان یگان ویژه خشن هستند؛ این تعبیر درست است؟

بحث خشن بودن مطرح نیست؛ بحث اقتدار و جدی بودن در زمان کار است؛ وجهه یک خانم در محیط کار باید نسبت به محیط خانه متفاوت باشد.

این زنان در محیط کار به عنوان نیروی کادر افسر یا درجه دار حضور داشته و باید با جدیت و قاطعیت در عین رعایت حقوق شهروندی به وظایف محوله عمل کنند.

اما در محیط خانواده یا دوستانه درست شبیه سایر بانوان هستند با تمام ظرافت‌ها، ترحم‌ها و مهربانی و علاقه و محبت‌های خانم‌ها.

 *حضور پلیس زن در اغتشاشات اخیر پیش‌دستانه بود/ ما تنشی با مردم عادی نداریم

** در مأموریت اخیر زنان یگان ویژه در ناآرامی‌‌ ها و اغتشاشات اخیر چه موضوعی فکر شما را بیش از پیش درگیر کرد؛ رفتار مردم با زنان یگان ویژه چگونه بود؟

در ناآرامی‌های اخیر علی‌رغم اینکه ماموران زن یگان ویژه هیچ تنشی با مردم عادی نداشته و حضورشان صرفاً پیش‌دستانه و برای پیشگیری بود اما عده ای بودند که مردم را تحریک کرده و می‌خواستند جو را به هم بریزند.

 این تعداد افراد تحت تاثیر موج سواری رسانه‌ها و شبکه‌های معاند فکر می کردند که ما مستقر شدیم تا قلع و قمع و سرکوب کنیم تا جایی که وقتی با برخی از شهروندان صحبت می کردیم تازه می فهمیدند که این نگاه‌شان برگرفته از جو سازی رسانه های بیگانه است؛ متاسفانه انتشار اخبار و مطالب دروغ در آن مقطع باعث شده بود که فضا ملتهب شده و بر نگرانی شهروندان افزوده شود.

از سوی دیگر با تعداد زیادی از شهروندان مواجه بودیم که با مهربانی و اهدای گل و حتی گفتن یک خدا قوت نزد ما آمده و از حضور همکاران ما تشکر کرده و می‌گفتند که حضور شما در ناآرامی‌ها باعث قوت قلب ما زنان است.

یگان ویژه زنان

* لباس مشکی زنان یگان ویژه، ضد ضربه و مخصوص رزم است/ درگیر حواشی نمی شویم!

**اولین حضور زنان یگان ویژه در ناآرامی های اخیر آن هم با لباس سراسر مشکی حرف و حدیث هایی به وجود آورد مبنی بر اینکه لباس های آنها تنگ است، مانتوهایشان کوتاه است و... البته سردار کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور پیش‌تر در گفت‌وگو با فارس به همه این شائبه‌ها پایان داد؛ اما می خواستم نظر شما را به عنوان فرمانده زنان یگان ویژه در مورد لباس رزم سیاه رنگی که در اغتشاشات اخیر به تن داشتید جویا شویم؟

هرکس به واسطه شغل خود ملزومات و تجهیزات مربوط به آن را داراست

ما هم به عنوان زنان یگان ویژه که کارمان برخورد با ناآرامی‌ها در قالب اعتراضات و تجمعات غیرقانونی است باید لباسمان از طراحی ویژه برخوردار باشد؛ همانطور که به لباس مشاغل دیگر ایراد نمی گیریم و به این نکته توجه داریم که لباس هر شغلی با کارشناسی و تاییدیه ‌های لازم طراحی، دوخت و در نهایت مورد استفاده قرار گرفته است در مورد لباس زنان یگان ویژه نیز این مراحل طی شده است.

در مورد لباس زنان ویژه باید بگوییم که ماموران ما در زمان‌های معمولی از مانتو و شلوار و مقنعه و چادر که حجاب برتر است استفاده می کنند؛ همان لباس‌های طرح دیجیتالی؛ اما در مواجهه با عده ای معترض که با گفت وگو و اقناع هم قائل به آرامش نبوده و رفتارهای هنجارشکنانه از خود بروز می‌دهند باید قاطعانه در صحنه حاضر شد و در صورت لزوم برخورد کرد؛ در آن صورت از لباس ‌های مشکی ضد ضربه مخصوص رزم استفاده می کنیم؛ پوششی که تاییدیه کارشناس های مختلف مرتبط با آن را کسب نموده است.

ذکر این نکته مهم است که مهمترین وظیفه ما آرامش و برقراری نظم و امنیت است و باید سعی کنیم که حتماً این مهم حکمفرما شود؛ بنابراین نسبت به حواشی مختلف بی تفاوت بوده و تحت تاثیر قرار نگرفته و اعتقاد داریم که در وهله اول باید امنیت جامعه را برقرار کنیم؛ ابتدا با بهره گیری از توانمندی خودمان و در صورت لزوم با استفاده از تجهیزات، البسه و لوازم جانبی که برای انجام مأموریت خاص ما طراحی و کارشناسی شده است.

یگان ویژه نیروی انتظامی

* ماموریت زنان یگان ویژه، دستگیری هدفمند است نه احساسی و ناگهانی!

** در زمان اغتشاشات زنان یگان ویژه زنان نسبت به دستگیری چه افرادی اقدام می کردند؟

باید بگویم دستگیری متهمین زن توسط زنان یگان ویژه به صورت هدفمند است و اینگونه نیست که از روی احساسات و یا تحت تاثیر شرایط و به صورت ناگهانی برای دستگیری افراد اقدام شود.

 دستگیری‌های انجام شده توسط زنان یگان ویژه فقط شامل افراد مخرب و ضد اجتماعی و لیدرها می باشد.

و حرف آخر:

تولد حضرت فاطمه زهرا (س) را به همه مردم عزیز کشورم بالاخص دختران و بانوان فهیم و فرهیخته تبریک عرض می‌کنم.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۹:۵۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
زن و چه به اینکارا در زن باید تو خونه باشه و شوهرداری و خونه داری کنه بچه بیاره تو بیرون آزاد بچرخه حالا با هر پوششی و منم مخالف پوشش اجباری هستم خانمها قدرت بدنی ضعیفی تو اینکارا دارن اینکار دل و جرعت میخاد که متاسفانه خانمهای ایرانی تواتایی لازم رو ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
حقوق ۵ الی۶ تومنی واقعاخنده داره آنقدربرای اینامزایا قائل میشن و پارتی بازی براشون میکنن همه جاکارتاشون همش پرپوله وام بدون بهره کارت خرید موادغذایی بیمه و......کجای کارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۲۷ دی ۱۴۰۱
فقط همین روکم داشتیم...ضدشورش!!!!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۲۲:۲۵ ۲۶ دی ۱۴۰۱
درود بر مقام معظم رهبری
درود به شرف مدافعان خاک و ناموس وطن
درودبرمردم صبور ایران دربرابر مشکلات اقتصادی
مرگ بربیگانه سفت و وطن فروشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۶ دی ۱۴۰۱
اگه یکی از این خانومها تو اغتشاشات فوت کنند تکلیف بچه هاشون چی میشه.بی مادر بزرگ میشن.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۷:۲۴ ۲۶ دی ۱۴۰۱
خداحفظتون کنه ماشالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۶ دی ۱۴۰۱
سلام ببخشید کی ثبت نام دانشگده افسری شروع میشه خداوکیلی اطلاع رسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۶:۳۳ ۲۶ دی ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید خدا قوت خیرتان بدهد امثال شما را شما آبروی اسلام و مسلمین را خریداری می‌کنید تا دشمنان اسلام و مسلمین هیچ دست درازی بر نوامیس جمهوری اسلامی ایران نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
عه نه بابا راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۶ دی ۱۴۰۱
در پاسخ به اون هایی که خانم های ایرانی رو با خانم های اروپایی مقایسه میکنن. دست از مقایسه کردن بردارید. مقایسه کردن بار روانی مخربی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۵ دی ۱۴۰۱
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۵ دی ۱۴۰۱
منم میخوام یگان ویژه بشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۵ دی ۱۴۰۱
پس خودتان قبول دارید هرکس نسبت به وضعیتش و شغلش پوشش دارد، پس چرا به دختران اسم بی حجابی میزاریدو ایراد میگیرید! شاید شغلش ایجاب میکنه پوشش اون مدلی باشه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۵ دی ۱۴۰۱
این همه پسر و دختر بیکار توی کشور داریم ، خب همینارو استخدام یگان ویژه و نیرو انتظامی کنید ، همینا اگه توی همین مشاغل باشن که دیگه اشوب نمیکنن ، همش از بیکاریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۵ دی ۱۴۰۱
باشگاه خبرنگاران جوان این چه داستانیه هرچقدر منفی میزنم نمیره ولی مثبت فوری ثبت میشه .جریان چیه.مخصوصا اونهایی که نظرمنفی برای این مامورهانوشتند تامی خوام منفی بدم ثبت نمیشه ولی مثبت فوری ثبت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۵ دی ۱۴۰۱
بزن زنگ رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۵ دی ۱۴۰۱
حالا چه ایرادی داشت اگه مانتو هاشون یه مقدار بلندتر و لباسشون مثه یگان ویژه آقایون گشاد بود؟
یعنی نمیشد لباس ضد ضربه بلندتر دوخت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۵ دی ۱۴۰۱
این لباس تنگ هست .این چه وضع هست .افتخار یک زن بچه زاییدن وشوهر داری هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۵ دی ۱۴۰۱
قیافه هاشون انگار ادم فضایی هستن
Iran (Islamic Republic of)
پسره ناخلف خونواده
۱۹:۳۰ ۲۵ دی ۱۴۰۱
باالله اینها هدر دادن بودجه هستش خانمای ایرانی جرعت و جسارت قدرت بدنی لازم رو برای اینجور کارها ندارن خانمای اروپایی قدرت بدنی بالایی دارند تو هر ماموریتی هم هستن فقط دارید بودجه رو الکی هدر میدید به جای این ها چندتا مرد استخدام میکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۵ دی ۱۴۰۱
خوشبحالشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۵ دی ۱۴۰۱
ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۵ دی ۱۴۰۱
I dont know
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۸:۰۸ ۲۵ دی ۱۴۰۱
کاش برای کنترل قیمت پیاز هم اینقدر جدی بودید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۵ دی ۱۴۰۱
خدا قوت به همه بانوان یگان ویژه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۵ دی ۱۴۰۱
کاش یکی از زائران شاهچراغ رزمی کار بود اون تروریست لعنتی و میزد اون همه مردم بی گناه شهید نمیشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۵ دی ۱۴۰۱
مرحبا، دمتون گرم
خدا پشت و پناھتون باشہ انشااللہ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۵ دی ۱۴۰۱
یاشا ایرانلی قیزلار :)

زنده باشین دخترای ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۵ دی ۱۴۰۱
عجب پوششی !!!!
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۲۱:۴۶ ۲۵ دی ۱۴۰۱
حتی پوشش یک حفاظ برای نیروهای نظامی است نادان
رهایی در پوشش آزادی نیست ،آزادی حفاظت و حراست از داشته ها و بدن شخصی خود است حتی برای مردها هم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۵ دی ۱۴۰۱
سلام و خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۵ دی ۱۴۰۱
دروووووود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۵ دی ۱۴۰۱
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۵ دی ۱۴۰۱
چهره اش نشون ندادید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۵ دی ۱۴۰۱
تو دوس داری چهره ناموستو نشون بدن؟ هر چی برای خودت میپسندی برای دیگران هم بپسند
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۴:۳۹ ۲۵ دی ۱۴۰۱
خدا پشت و پناهتون
کاش خدا ما را هدایت کنه و به خاطر یک حرف حق جبهه باطل گمراه نشیم و همه باهم متحد بشیم و مشکلاتمون را حل کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۵ دی ۱۴۰۱
زنده باشید دختران گلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۵ دی ۱۴۰۱
خدا قوت به همه بانوان یگان ویژه اتفاقا بانوان خیلی هاشون استقامت بدنی خیلی خوبی دارن اینا آموزش دیدن مثل بعضی ها که خوردن و خوابیدن نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۵ دی ۱۴۰۱
واقعا وجودشون احساس امنیت و آرامش میاره خداقوت به همشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۵ دی ۱۴۰۱
من خیلی خوشحالم و امیدوارم که تعدادشان چندین برابر بشه واقعا جای سپاسگذاری دارد من عاشق اینهایی که لباس مقدس چمهوری اسلامی ایران یعنی سربازان وفادار مولا علی (ع) هستند بخصوص بسیجی های عزیزمان که بدون هیچ حقوق وچشم داشتی به کشور و خدا و اسلام مولا علی (ع) خدمت میکنند خوشا به سعادت همه کسانی که این لباس‌های مقدس رزم را میپوشند
Iran (Islamic Republic of)
سپنتا
۰۶:۵۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
هیچ کسی درراه رضای خدامفتی کارنمیکنه حتمایه مزیتی براش داره که خدمت میکنه پارتی بازی تودانشگاه نمره گرفتن توی محل کارش باپارتی بازی کارکردن و...
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۲:۵۸ ۲۵ دی ۱۴۰۱
بیا همینو کم داشتیم که به لطف دولت محقق شد خانمای کارگر و کارمند و بقال چقال کم بود نظامی هم شدن البته اینم بگم خانمای ایرانی توان و قدرت بدن لازم رو برای نظامی گری ندارن خانمای اروپایی خیلی قدرت بدنی بالایی تو هرکاری دارن و سالم هم هستن متاسفانه تو ایران خانما تو نازو نعمت دارن کار میکنن و زندگی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۵ دی ۱۴۰۱
چرا اینقدر حرف مفت میزنی
از نظر شما زنھا چہ کار کنن خوبہ ؟؟؟
ھر کس عرضہ داشتہ باشہ تلاش کنہ بہ مدارج بالا میرسہ
زن و مرد ھم ندارہ
نمی خواھید دست از این توھین ھاتون بر دارید ؟؟
خجالت بکشید
یک روز بہ حجاب زنھا حملہ میکند
یک روز بہ آزادی(( کہ از نظر شما ازادی یعنی ولنگاری)) حملہ میکند
یک روز ھم بہ مقام و کارھای اجتماعی زن
کلا رو دور این ھستید کہ ی چیزی بگید
ھزاران سالہ زن ایرانی رو بہ عفت و استقامت و صبوری میشناسند
مرد ایرانی رو بہ غیرت و شرف و جوانمردی میشناسند
( اول فکر کنید بعد حرف بزنید )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ دی ۱۴۰۱
بقول قدیمیا حسنی نه درد داشت نه بیماری جوالدوز بخودش میزد و مینالید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۵ دی ۱۴۰۱
حسنی غلط کرده با تو
Iran (Islamic Republic of)
مدافق حق نه مفلطه
۱۲:۳۲ ۲۵ دی ۱۴۰۱
خداقوت به شما شیرزنان عرصه امنیت
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۳۲ ۲۵ دی ۱۴۰۱
خیلی هم خوبه. تمام دنیا زنهایی هستند که در کل نظام شاغل هستند از اراره پلیس گرفته تا امنیت پرواز زنان ایران نیز کمتر از اونا نیستن بلکه باهوشتر از اونا هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۵ دی ۱۴۰۱
احسنت عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۵ دی ۱۴۰۱
من ازیکیشون خیلیییی راضی ام با اینکه ضمانتی ندارم پیشش هر وقت درخواست پول ازش داشتم از حقوق خودش بدون تعیین زمان به من امانت داده . میرم پیشش مشاوره خیلیی هوامو داره . خانم سرهنگ ف . ر . خیلییی ممنون . امیدوارم همیشه سلامت و سربلند باشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۵ دی ۱۴۰۱
قراره یگان ویژه برای مبارزه با اختلاس ورانت خواری وناکارامدی تشکیل بشه خدا را شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۵ دی ۱۴۰۱
کاش برای اختلاسگران ومفسدین مالی یگان ویژه تشکیل میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۵ دی ۱۴۰۱
قطعا اختلاس هم اولویته ولی هر جرمی بجای خود باید رسیدگی شود. برخی جرمها مشهود هست و تاثیر روانی منفی در جامعه خواهد داشت مانند کشف حجاب عمدی
برخی جرمها مانند سرقت و اختلاس مخفی است و شناسایی سخت تر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۵ دی ۱۴۰۱
متاسفانه زنان آمادگی جسمی و روحی برای این شغل رو در ایران ندارن
توان ماموریت‌های سنگین.توان مقابله با اراذل اوباش زن.توان استقامتی و تعقیب و گریز پیاده و موتوری رو ندارن
به چشم خودم دیدم که میگم سرعتشون از لاک‌پشت چلاق کمتره
مگه میشه اینجوری نیروی ویژه ساخت؟
اونقدر کارمندان زن رو تنبل بار آوردن که توان کار سخت و ماموریت ندارن
بازنشستگی با ۲۰ سال
هفته ای یکروز مرخصی
ساعت شیردهی
مرخصی زایمان
عدم شیفت های شبانه
عدم اعزام ماموریت و کار سخت
اینا مزایایی بوده که دولت به زنها داده و باعث تنبل شدن و عدم پیشرفتش ن شده.شما نظامی زن آمریکایی که از نیویورک به کابل و بغداد و رقه و یمن و کره و ژاپن واسه ماموریت و جنگ میاد رو با زنهای خودمون مقایسه کنید.آیا توانشو دارن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۳۵ ۲۵ دی ۱۴۰۱
توهین نکن شاید خودت از لحاظ فکری و جسمی از خیلی زنها کمتری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۵ دی ۱۴۰۱
آره خدا به دسته شما هم خداروشکر فهم و شعور عطا نکرده شما باید توی زمان قرون وسطا می زیستین خیلی برای زندگی در این عصر عقب مانده هستید
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۲:۵۵ ۲۵ دی ۱۴۰۱
احسنت حرف دل منو زدید خانمای اروپایی کجا با قدرت بدنی بالا خانمای ایرانی قدرت بدنی کمی دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۵ دی ۱۴۰۱
توانایی رزم و مبارزه با آموزش وکلاس هم به دست میاد اینا قراره بیشتر باخانمهای مجرم طرف بشن خب زنان مجرم هم درحد مردان مجرم نیستند پس خانمهای پلیس از پس زنان مجرم برمیان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۵ دی ۱۴۰۱
بہ 12:55
تو از کجا داری نظر میزاری کہ بہ توانایی زنان ایرانی توھین میکنی ؟؟؟
از زنان اروپایی کی تست گرفتی ؟؟
چرا اینقدر چرت و پرت میگی
تو نظرات بالاتر با اسم (( سام )) ھمین نظر گذاشتی
خجالت بکش
ھزاران سالہ زن ایرانی بہ عفت و صبر و استقامت و حیا میشناسن
مرد ایرانی رو بہ غیرت و شرف و جوانمردی و شجاعت میشناسن
تو از کدومش بویی بردی کہ اینقدر حرف مفت میزنی
حرف نزنی نمیگن لال حداقل جھلت اینقدر تابلو نمیشہ
Iran (Islamic Republic of)
***کورد ایلام سربلند دوران***
۱۹:۱۹ ۲۵ دی ۱۴۰۱
خود تحقیری تو ذات بعضی ها هست کاریش هم نمیشه کرد . زن ایرانی همان کسی هست که افسر بعثی را به اسارت می گرفت. این کار سخت تر از مادر بودن نیست . هر بانوی ایرانی اراده به انجام کاری کند میتواند . انشاالله بانوان این سرزمین همیشه سربلند باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۵ دی ۱۴۰۱
خوب تو راضی میشی مادر و خواهر و دختر و زنت با یک مرد پلیس روبرو بشه یا زنهای پلیس
همچون معلم‌های خانم و پرستاران و پزشکان و غیره برای خود خانمها
عزیز کشورمان به همه تخصصها و نیروها نیاز داره
Iran (Islamic Republic of)
عقل
۱۱:۳۲ ۲۵ دی ۱۴۰۱
زنان ایرانی نه آمادگی جسمانی دارن نه سرعت عمل نه جسارتا با اینهمه پوشش و بخور و بخواب نمیشه یه نیروی ویژه تربیت کرد اینا فقط واسه تفتیش بدنی از خانوما مناسب هستن وگرنه فقط بودجه رو هدر میدن و جا اشغال میکنن ۴ تا نیروی ویژه مرد هم باید علاف اینا بشن که بقیه بلایی سرشون نیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۵ دی ۱۴۰۱
مرد حسود بیکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۵ دی ۱۴۰۱
خیلی هم شیرزن هستند زمان جنگ خیلی ازخانمها کمک می کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۵ دی ۱۴۰۱
با مانتو کوتاه به جنگ بی حجابی
حداقل لباس مردونه گشادتر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۵ دی ۱۴۰۱
مثلا دامن شلواری و شلوار گشاد لری و کردی مگه نه !!!
خدا عقلت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۵ دی ۱۴۰۱
خوبه ولی اگر کمی بفکر این گرونی بودند
که مردم رو تباه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۵ دی ۱۴۰۱
تابحال شده واسه نون گرم نونوایی بمونی ؟ اما در عربستان من خیلی بارها دیدم اینو..و در ایران خدارو شکر با اینکه گرونی هست اما وفور نعمت زیاده .گرونی در همه جای دنیا هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۵ دی ۱۴۰۱
۱۲.۱۱ شما میگی وفور نعمت زیاده لطفا این نعمت ها رو به ما نشون بده و گرانی همه جا هس/ قبول که هم جا گرانی هس اما نه مثل کشور ایران که یک فرد برای نان شبش محتاج باشد/ بعدش میگی گرونی هس شما میگین عرضه نداری پول در بیاری/ خواهش میکنم این راه پول در آوردن رو هم به یاد بدید البته از راه حلالش نه حرام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۵ دی ۱۴۰۱
12.11
فازت چیه واقعا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۵ دی ۱۴۰۱
واقعا جای تشکر از چنین شیر زنان هست .اگر همه خانم هایی که در این شغل فعالیت دارند مثل سرهنگ رزمی کار وتمام فنون دفاع شخصی را کاملا وارد باشند خیلی خیلی عالی است
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۱:۲۴ ۲۵ دی ۱۴۰۱
واقعا اونایی ک امتیاز متفی ب این پست دادن از کدوم گروه طالبانی یا داعشی هستن‌؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۵ دی ۱۴۰۱
خوبه که سرهنگ کمی هم در مورد معیشت مردم ورود کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۲:۳۵ ۲۵ دی ۱۴۰۱
سلام...یکم فکر کردن هم خوبه ..وضعیت معیشت چه ربطی به این بندگان خدا داره...این ها خودشون حقوق ۵.۶ تومنی میگیرن و وضعشون بد تر از ماستِ..اینها وظیفه ن تامین امنیت هست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۵ دی ۱۴۰۱
اگه حرفی از معیشت میزد بنظرت پخش میشد؟ قطعا سانسورش میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۵ دی ۱۴۰۱
در پناه خدا باشید
توی اغتشاشات اخیر،نیروهای امنیتی به مظلوم ترین حالت ممکن شهید شدند.
حداقل شما مواظب خودتون باشید
دعای مردم بدرقه شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۵ دی ۱۴۰۱
چرا این ها میتونند سوار موتور بشن بقیه دختران نه در حالی که راکب موتور کلاه مخصوص سر می‌گذارد
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۵:۳۲ ۲۵ دی ۱۴۰۱
اگه یه دختر تنهایی سوار موتور بشه ممکن هست خفتش کنند ولی اگر اینها سوار شوند به تمام فنون رزمی مسلط بوده و همچنین مسلح نیز هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۵ دی ۱۴۰۱
تصور کن یک زن با لباس معمولی سوار موتور شود و در اثر یک اتفاق از موتور بیفتد. صحنه بسیار دردناک و زشت خواهد بود. ولی لباس زنان گارد ویژه برای موتور سوارشدن مشکلی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
مریم مرادیان
۱۹:۲۴ ۲۵ دی ۱۴۰۱
این خانمها برای تامین امنیت اجتماعی سوار موتور میشن دخترای دیگه واسه زدن جیب مرده
ا قلیون کشیدن آلبانی عزیزم اصلا قابل قیاس نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۵ دی ۱۴۰۱
دیگه پهپاد اومده اینقدر پست نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۵ دی ۱۴۰۱
خداقوت بهشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۵ دی ۱۴۰۱
خیلی خوبه که برای رعایت عفت زن(حتی اغتشاشگران زن) به فکر هستن. همه جا استثناعتی وجود داره اما حرمت نگه داشتن زن در غرب و ایران قابل مقایسه نیست . بالاترین امار تجاوز و بی حرمتی نسبت ب زنان در اروپا و امریکا و نوچه هاشون هست اما برای ما ژست مدافع حقوق زنان میگیرن و تمام تلاششون رو دارن میکنن که زنان و دختران ایران هم مثل درصد قابل توجهی از زنان و دختران خودشون بی حیا و بی قیدو بند باشن.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۰:۱۴ ۲۵ دی ۱۴۰۱
ماشاءالله در پناه خدا باشید
Iran (Islamic Republic of)
دیوانه جنگ
۰۹:۵۶ ۲۵ دی ۱۴۰۱
ماشاالله، خوشحالم، نمیدونستم، افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۵ دی ۱۴۰۱
خداقوت...
برای سایرین دختران ایران زمین این شرایط فراهم‌شود که همکار پلیس در حفظ نظم و امنیت خانواده ها شوند.
خیلی دختران هستند که دوست دارند پلیس شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۵ دی ۱۴۰۱
همینو کم داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۵ دی ۱۴۰۱
همه جا پلیس زن هست اگر نبود میگفتین زن های ما ازادی ندارند تبعیض قائل هستن .حالا که هست مشکل دارید باهاش
باشید ولی خواهشا در راستای امنیت اجتماعی زن باشه نه درگیر دوتار مو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۵ دی ۱۴۰۱
متاسفانه یه عده بلانسبت مثلا خودشان را مرد می دانند که اینقدر هی دختر دختر میگند باور بفرمایید دل وجگر این خواهران از ما مردان خیلی قویتر ند ارزش وحقوق زن ومرد پیش خداوند برابرند هیچ چیز مرد از زن بیشتر نیست فقط اون زنه مثلا ما مردیم دیگه خواهشن تعجب نکنید که پلیس زن داریم من خودم شخصا به این شیر زنان واقعا افتخار میکنم وامید وارم با فاطمه زهرا در آخرت همنشین باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۵ دی ۱۴۰۱
ناشناس ۱۳:۳۷ راست میگی . زن و مرد باهم برابرند. ولی تو ایران مرد باید تحصیلات داشته باشه خونه داشته باشه ماشین داشته باشه مهریه بده بره زندان جوون ۱۹ سال سن باید بره سربازی. ولی زن یه قیافه داشته باشه کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۵ دی ۱۴۰۱
علاوه بر عقل و فهم و هوش و شعورت البته این نداشته ات را هم حساب کن