امروز قطاری در مشهد کنسل نمی‌شود

فرماندار مشهد با حضور در راه آهن گفت:امروز کنسلی برای قطار نداریم، اما به دلیل تاخیر در حرکت قطار‌های قبلی نظم‌شان کمی تحت تاثیر قرار گرفته است.

 محسن داوری، فرماندار مشهد با حضور در راه آهن مشهد  گفت: از دوشب گذشته که شاهد کاهش محسوس دما بودیم و بعضی قطار‌های ما به موقع به مشهد نرسیدند و این امکان وجود داشت قطار‌ها به دلیل یخ زدگی دچار سانحه شوند، حرکت بعضی از قطار‌ها کنسل شد. این امر باعث شد ترمینال راه آهن برای کسانی که بلیت برگشت چه روز جمعه و چه شب جمعه داشتند دچار ازدحام جمعیت شود که بلافاصله برای اسکان آن‌ها تمهیدات در نظر گرفته شد.

به گفته داوری روز جمعه این مدیریت صورت گرفت تا پایان شب از حدود ۸ هزار نفر زائر برای ۶ هزار نفر امکان سفر فراهم شد. امروز هم قطار فوق العاده در نظر گرفته شده است تا زائرین به تدریج حرکت کنند.

او تصریح کرد: امروز کنسلی برای قطار نداریم، اما به دلیل تاخیر در حرکت قطار‌های قبلی نظم‌شان کمی تحت تاثیر قرار گرفته است و اکنون دوباره فروش بلیت انجام می‌شود و کسانی که حرکت قطارشان کنسل شده است بلیت‌های خود را می‌توانند تهاتر کنند و این امکان تهاتر بلیت هم در سایت و هم در ترمینال امکان پذیر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.