حضور ۸۰ نیرو در حادثه تصادف اتوبوس در تفرش

۸۰ نفر نیرو برای کمک به مصدومین تصادف اتوبوس در تفرش کمک کردند.

امید محترمی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی حضور ۸۰ نفر نیروی امدادی، انتظامی و خدمات رسان برای کمک به مصدومین تصادف در تفرش و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی خبر داد.

محترمی گفت: لحظات اولیه حادثه طی هماهنگی صورت گرفته،   تعداد ۱۴ دستگاه آمبولانس از جمله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از اورژانس و هلال احمر و بالگرد اورژانس به محل اعزام شدند.

او افزود: همچنین ۴ دستگاه جرثقیل، ۶ دستگاه ماشین آلات راهداری، ۸ دستگاه خودرو امداد و نجات از هلال احمر و شهرداری‌های تفرش، فراهان و آشتیان بلافاصله به محل حادثه اعزام شد و همزمان نیرو‌های پلیس، سپاه و بسیج  نیز در زمینه تامین امنیت منطقه و کنترل ترافیک حادثه حاضر شدند.

محترمی اضافه کرد: در این مدت بیمارستان‌های مربوطه در سطح شهرستان‌های اطراف به حالت آماده باش درآمدند و تیم‌های پزشکی مربوطه در بیمارستان‌ها مستقر شدند.

او ادامه داد: همچنین پیرو هماهنگی به عمل آمده همزمان با وقوع حادثه به دستور استاندار مرکزی؛ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرعامل هلال احمر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی در محل حادثه حضور یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی تصریح کرد: معاون عمرانی استاندار نیز در بیمارستان ولیعصر (عج) اراک از روند رسیدگی به وضعیت مصدومان بازدید کرد و سایر دستگاه‌های مربوطه طبق دستورالعمل اقدامات لازم را به انجام رساندند.

او گفت: متأسفانه در حادثه مذکور مجموعا ۵ نفر شامل رانندگان دو خودرو و سه نفر از سرنشینان اتوبوس در دم جان باختند و ۱۱ مصدوم حادثه به بیمارستان‌های تفرش و اراک از طریق آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و بالگرد منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۴ دی ۱۴۰۱
خداوند همه درگذشتگان رو رحمت کنه و به بازماندگانشون صبر بده
همگی جوان بودن
اگر تفرش چند تا کارخونه داشت دیگه جووناش نمیرفتند کارخونه های شهرهای دیگه
گردنه های تفرش بسیار خطرناک هستند و هر روز خانواده های زیادی استرس رفت و آمد عزیزانشون رو توی این گردنه ها دارن

از مسئولین میخواهیم فکری به حال صنعت و اشتغال جوونای تفرشی کنند