قطع گاز ۳۵ واحد اداری و آموزشی در آران و بیدگل

رئیس اداره گاز شهرستان آران و بیدگل گفت: گاز ۲۶ مدرسه و ۱۸ اداره و بانک و یک مرکز تجاری به دلیل عدم رعایت قوانین وضع شده در دو روز اخیر در آران و بیدگل قطع شد.

سیدمهدی خاتمی گفت:گازحدود ۳۵ واحد اداری و آموزشی در سطح شهرستان آران و بیدگل به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های مربوط به تعطیلی دو روزه و خاموش نکردن سیستم‌های گرمایشی قطع شد.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه با هدف مدیریت مصرف انرژی در شهرستان آران و بیدگل و با توجه به برودت شدید دما، تعطیل و همه اداره‌ها، مراکز دولتی و آموزشی مکلف شدند نسبت به خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام کنند.

رئیس اداره گاز شهرستان آران و بیدگل ابراز داشت: در دو روز یاد شده حدود چهار تیم بازرسی شرکت گاز در اداره‌ها و مراکز مختلف حضور یافتند که به قطع جریان گاز ۳۵ واحد آموزشی و اداری در سطح شهرستان منجر شد.

او در بیان جزئیات واحد‌های متخلف منجر به قطع جریان گاز گفت: واحد‌های متخلف اداری و آموزشی و تجاری شامل ۲۶ مدرسه و ۱۸ اداره و بانک و یک مرکز تجاری است که به دلیل تخلف جریان گاز آنان قطع شد.


منبع:تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.