کشف و توقیف ۶۲ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان اسلام آبادغرب/کشف محموله قاچاق تلویزیون در پاوه

فرمانده انتظامی استان از کشف و توقیف ۶۲ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان اسلام آبادغرب به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی اسلام‌ابادغرب از وجود تعداد زیادی ماینر غیرمجاز در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گفت : ماموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی کارگاه محل نگهداری ماینر‌های غیرمجاز در یکی از نیروگاه‌های برق شهرستان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در جریان این بازرسی‌ها ۶۲ دستگاه ماینر غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۳۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

سردار جاویدان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

تلویزیون‌های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله قاچاق در شهرستان "پاوه" شامل ۲۵ دستگاه تلویزیون به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: پس از اطلاع پلیس پاوه از حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه وانت نیسان به سمت مرز نوسود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیم‌هایی به منطقه اعزام شدند.

 جاویدان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی پاوه با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو مذکور شده و پس از مدتی تعقیب نامحسوس نسبت به توقیف و بازرسی از آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۵ دستگاه تلویزیون قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۵ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

سردار جاویدان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: برخورد با پدیده قاچاق کالا جزو اولویت‌های کاری ماموران انتظامی استان است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.