استاندار همدان:

سهم نهاوند از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان ۹۲۷ میلیارد تومان است

استاندار همدان در شورای اداری نهاوند گفت: ۱۴هزارمیلیاردتومان در سفر دولت به استان اختصاص یافت و ۹۲۷ میلیارد تومان آن سهم نهاوند است.

 علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در جلسه شورای اداری نهاوند گفت:دولت سیزدهم ۶۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی از دولت قبل را به ارث برد اما این بدهی در حال پرداخت است سفرهای استانی ریاست جمهوری منشا خیر و برکت هستند و کارهای زیادی در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در این دولت انجام شده است.

او گفت: سفر ریاست جمهوری به استان در ۶ مرداد انجام شد که این سفر کم نظیر بود و برای استان طرح های زیادی تعریف کردیم.

استاندار همدان افزود:  شهرستان ها هم اعتبارات خوبی در سفر رئیس جمهور جذب کردند و این اعتبارات به غیر از اعتبارات تملک دارایی است.عمده اعتبارات این سفر برای امسال و سال ۱۴۰۲ است.

قاسمی فرزاد گفت: توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت و ولایت فقیه به شدت محکوم است و این توهین به دلیل نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در خنثی کردن نقشه های دشمنان است و نشانه کینه دشمنان از شخصیت وارسته رهبر معظم انقلاب است.

این مقام مسئول گفت:ما به عنوان خدمتگزاران استان با خدا و مردم عهد بستیم که به دنبال خدمت به مردم هستیم و به دنبال حاشیه ها نیستیم و ذره ای به حاشیه ها توجه نمی‌کنیم و در مسیر خدمت به مردم تلاش می کنیم و این‌ مسیر خدمت رسانی را با قدرت ادامه می دهیم.

برچسب ها: سفر رئیس ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار