نمایشگاه توانمندی‌های لرستان در بخش صادرات برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه اقتصادی لرستان قرار است نمایشگاهی با مضمون توانمندی‌های لرستان در بخش صادرات برگزار شود.

سیروس ابراهیمی در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی لرستان با حضور جمعی از تجار و بازرگانان کشور عراق اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی‌های لرستان در بخش صادرات نقش مهمی در رونق اقتصادی استان و ایجاد اشتغال خواهد داشت.

او افزود: در همین راستا رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی با اتاق بازرگانی استان‌های شمالی کشور و همچنین عراق برای حضور در نمایشگاه مذکور انجام شده است.

ابراهیمی ادامه داد: در صورت به وجود نیامدن تغییر در برنامه ها، این نمایشگاه به مدت سه روز از تاریخ چهارم تا ششم بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

معاون استاندار لرستان افزود: تاکنون حدود ۱۲۰ واحد اقتصادی فعال برای شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های لرستان در بخش صادرات اعلام آمادگی کرده اند و در این بین سرمایه گذاران داخل و خارج استان نیز برای حضور در نمایشگاه دعوت خواهند شد.

ابراهیمی بیان کرد: حدود ۵۰ نفر از سرمایه گذاران شاخص فعال در چهار استان کشور عراق برای حضور در نمایشگاه مذکور اعلام آمادگی کرده اند و اقدامات لازم در این رابطه به خوبی تمهید شده است.

او تصریح کرد: به منظور برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه جلسات هماهنگی و اقدامات لازم انجام شده تا بتوان توانمندی‌های اقتصادی استان را در این نمایشگاه که فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط اقتصادی با سایر استان‌ها و همچنین کشور عراق به شمار می‌آید، به خوبی معرفی کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: صادرات تولیدات و محصولات لرستان در بخش‌های مختلف به سایر استان‌ها و همچنین کشور همسایه نقش مهمی در ایجاد رونق اقتصادی و همچنین اشتغال برای مردم خواهد داشت که امیدواریم برگزاری این نمایشگاه بتواند گامی موثر برای رسیدن به این مهم باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.