ویژه برنامه‌های شبکه یزد همزمان با سفر ریاست جمهور به یزد

معاونت سیمای مرکز یزد ویژه برنامه مختلفی را به منظور انعکاس دومین دور سفر ریاست جمهوری به دارالعباده را از شبکه یزد تدارک دیده است.

اعضای هیات دولت به همراه رئیس جمهور فردا پنجشنبه ۲۲ و جمعه ۲۳ دی ماه مهمان مردم دارالعباده استان یزد هستند. حدود بیست نفر از اعضای هیئت دولت و معاونان رئیس جمهور در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به استان یزد سفر می‌کنند و با سفر به شهرستان‌های استان مصوبات قبلی سفر رئیس جمهور و مشکلات استان را بررسی و پیگیری می‌کنند.

معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به یزد، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزرای کشور، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، نیرو، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از جمله اعضای هیئت دولت هستند که در سفر استانی رئیس جمهور در یزد حضور خواهند داشت.

ویژه برنامه استقبال از ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۳۰، پروژه آغاز آب رسانی واقع د رکمربندی تفت از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۰، دیدار مردمی ریاست جمهوری از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ در میدان امیرچقماق، جشن احیای واحد‌های صنعتی در مجموعه ایساتیس شهرک صنعتی یزد از ساعت ۱۶ تا ۱۷ و دیدار با نخبگان و طلایه داران صنعتگر استان پنجشنبه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ و روز جمعه ۲۳ دی دیدار مردمی شهرستان خاتم از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲، جشن میلاد حضرت زهرا (س) با نام دختران حاج قاسم از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ واقع درسالن وحدت، جلسه شورای اداری استان از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ دراستانداری یزد و نشست خبری رئیس جمهور از ساعت ۱۸ تا ۱۸:۳۰ واقع در استانداری یزد به صوزت زنده از شبکه یزد پخش می‌شود.

پوشش کامل رادیویی سفر رئیس جمهور به یزد

صدای مرکز یزد سفر رئیس جمهور وهیئت همراه به استان یزد با تولید و پخش برنامه‌های ضبطی و زنده، به صورت کامل به پوشش این رویداد می‌پردازد.

ویژه برنامه دولت و مردم رادیو یزد پنج شنبه ۲۲ دی سفر ریاست جمهوری ازساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۲:۱۵ با پوشش مراسم استقبال در فرودگاه، افتتاح آبرسانی درکمربندی تفت، مراسم استقبال مردمی در خیابان قیام و میدان امیرچقماق، پخش زنده مراسم سخنرانی در جمع مردم برنامه افتتاح مسکن ملی شهرستان مهریزاز ساعت ۱۴:۴۵ الی ۱۵:۵۵، برنامه‌های احیاء واحد‌های صنعتی در مجموعه ایساتیس مهریز از ساعت ۱۷:۴۰ الی ۲۰:۰۰، دیدار رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم و برنامه مصوبات سفر ریاست جمهوریدر حوزه گردشگری از ساعت ۲۲:۰۵ الی ۲۳ به سمع شنوندگان رادیو یزد می‌رسد.

همچنین ویژه برنامه دولت و مردم رادیو یزد در روز جمعه ۲۳ دی از ساعت ۹ الی ۱۲:۱۵ با برنامه افتتاح کارخانه فولاد دربافق، استقبال مردم خاتم از رئیس جمهور، از ساعت ۱۳ الی ۱۶ جشن میلاد حضرت زهرا (س) و سخنرانی رئیس جمهور در راسم جشن، از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ با جلسه هیئت دولت در محل استانداری یزد، از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲ با برنامه نشست خبری ریاست جمهوری به روی آنتن رادیو یزد می‌رود و تقدیم شنوندگان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.