جشن یاس نبوی در سنندج برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن جشن یاس نبوی برگزار می‌شود.

علی اصغر دریایی  اظهار داشت: به مناسبت و میمنت ولادت اُسوه زنان جهان حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن ویژه برنامه‌ای فرهنگی و هنری با همکاری و هم افزایی انجمن‌ها و تعدای از ادارات و سازمان‌های سطح استان روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه سال جاری در محل مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزار می‌شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: جشن یاس نبوی با محتوای اجرای موسیقی سنتی، دف نوازی و پخش نماهنگ و فیلم کوتاه ساعت ۱۰ روز پنجشنبه مهمان مردم شهر سنندج به ویژه بانوان خواهد بود.

وی ضمن دعوت از بانوان شهر سنندج اضافه کرد: با همکاری انجمن موسیقی استان کردستان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراسم ویژه‌ای به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) با شعار زن- عفت- افتخار تقدیم همه بانوان استان کردستان خواهد شد.

دریایی ضمن قدردانی از همه فعالان و هنرمندان عرصه موسیقی کردستان به ویژه گروه موسیقی بانوان شهر سنندج عنوان کرد: گروه موسیقی بانوان شهر سنندج با اجرای موسیقی سنتی در این برنامه هنرنمایی خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: قدردانی و تجلیل از تعدادی از بانوان نمونه کارآفرین و شاغل عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی همراه با انتقال تجربه موفق زن کارآفرین نیز از برنامه‌های اصلی این جشن است.

او ضمن قدردانی از بانوان هنرمند و فعال عرصه رسانه و قرآن و مسجد خاطرنشان کرد: بانوان و زنان به عنوان نیمی از جامعه با رسالتی بسیار بزرگ در جامعه هم از جهت هنرنمایی در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه و هم از جهت همسرداری و هدایت خانواده دارند، وظیفه ماست در مناسبت‌های مختلف از این بانوان و زنان کارآفرین در عرصه فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی تجلیل و هراز چندگاهی زنان نمونه کارآفرین را به جامعه به عنوان اسوه‌های تلاش، اخلاق و رفتار معرفی کنیم.

دریایی گفت: رونمایی از تابلوی قرارگاه فرهنگی اجتماعی توانمندسازی زنان کردستان با حضور مقامات و زنان فعال عرصه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های این جشن می باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.