سرمایه‌گذاری هلدینگ ماهان گامی تحولی برای ثروت‌آفرینی از ظرفیت‌های اردبیل

استاندار اردبیل از سرمایه‌گذاری هلدینگ ماهان در استان خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری این هلدینگ موفق در بخش‌های گردشگری و باغداری، گامی تحولی برای ثروت‌آفرینی از ظرفیت‌های موجود استان است.

سیدحامد عاملی اظهار کرد: استان اردبیل دارای ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری خدادادی است، اما بهره‌برداری مناسبی از این ظرفیت‌ها در راستای تولید ثروت برای استان نشده که باید به‌دنبال طرح‌های تحول‌گرا با مشارکت شرکت‌های سرمایه‌گذاری موفق باشیم.

استاندار اردبیل در نشست با نماینده هلدینگ سرمایه‌گذاری ماهان افزود: در همین راستا، سرمایه‌گذاری هلدینگ ماهان در استان اردبیل موضوعی مهم و اساسی بوده که زمینه ثروت آفرینی از ظرفیت‌های موجود استان را فراهم می‌کند.

عاملی بیان کرد: این شرکت سرمایه‌گذاری بزرگ، طرح‌های مهمی را در کشور انجام داده و دارای اهلیت، صلاحیت و توانمندی مالی در حوزه سرمایه‌گذاری است و صلاحیت علمی و فنی را نیز برای انجام سرمایه‌گذاری‌های بزرگ دارد.

او ادامه داد: شرکت ماهان سرمایه‌گذاری‌های گردشگری تأثیرگذاری در نقاط مختلف کشور با حفظ منابع طبیعی و حیات وحش و گونه‌های طبیعی انجام داده و در استان اردبیل هم با این نوع سرمایه‌گذاری، زمینه بهره‌مندی اهالی استان و گردشگران را از مواهب خدادادی استان فراهم می‌کند و موجب جذب و ماندگاری گردشگران نیز خواهد شد.

آغاز مقدمات اجرای طرح‌های گردشگری و کشاورزی هلدینگ ماهان از هفته آینده

استاندار اردبیل تصریح کرد: این شرکت با ایجاد ۱۰۰۰ هکتار باغ مدرن در شمال استان اردبیل، علاوه بر اجرای یک کار علمی و نو، به ازای هر هکتار، برای ۲ نفر نیز اشتغال‌زایی می‌کند.

عاملی گفت: منطقه گردشگری فندق‌لو و سو‌ها در استان اردبیل از جمله مناطق بکر و کم‌نظیر گردشگری بوده و حفظ منابع طبیعی این منطقه در عین بهره‌برداری گردشگری، از جمله برنامه‌های گردشگری استان است که هلدینگ ماهان مطالعات لازم را در این راستا انجام داده و نحوه بهره‌برداری با حفظ ماهیت طبیعی این منطقه را بررسی و کارشناسی کرده است.

او اظهار کرد: احیای نئور و اجرای طرح ویژه گردشگری در یئدی بولوک سردابه از جمله برنامه‌های هلدینگ ماهان در استان بوده و این هلدینگ از هفته آینده در استان مستقر و مقدمات مربوط به اجرای طرح‌های گردشگری و کشاورزی را با حضور و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط آغاز می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار