مددسرا‌های تهران فقط مختص به افراد بی‌خانمان نیست

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: خوشبختانه در ۲ زمستان اخیر، هیچ مرگی ناشی از کارتن‌خوابی در شهر تهران نداشتیم.

احمد احمدی‌صدر اظهار کرد: همواره رسیدگی به وضعیت افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب یکی از اولویت‌های شهرداری بوده که اقدامات انجام شده در این زمینه نیز خروجی موثر داشته است.

وی فصل سرما را یکی ازخطرناک‌ترین شرایط برای افراد بی‌خانمان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در زمستان سال گذشته و زمستان امسال تا امروز هیچ مرگی ناشی از کارتن خوابی در سطح شهر تهران نداشتیم.

وی به فعالیت شبانه روزی سامانه خدمات شهری ۱۳۷ اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد کارتن خواب و بی‌خانمان با این سامانه تماس گرفته و گزارش دهند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اظهار کرد: اکنون بیش از ۲۰ مددسرا در سطح شهر تهران فعال است که ظرفیت اسکان ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای هر شب را دارد.

به گفته احمدی صدر، خدمات اسکان موقت و مددسرا‌های شهرداری تهران فقط مختص به افراد بی‌خانمان نیست و شامل کارگران فصلی و افرادی که برای کار به تهران مسافرت می‌کنند و توان اجاره اقامتگاه رسمی را ندارند نیز می‌توانند از این مراکز بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۱ دی ۱۴۰۱
اگه واقعا اینجوریه باید به شهرداری مدال انسانیت داد
آخرین اخبار