قتل کودک ۷ ساله توسط نامادری در آسانسور

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل کودک ۷ ساله بندرعباسی طی عملیات پیچیده پلیسی خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری گفت: در پی دریافت خبر فوت مشکوک پسر بچه‌ای ۷ ساله در یکی از محلات بندرعباس، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ به محل حادثه اعزام شدند و در تحقیقات اولیه بنا به اظهارات نامادری کودک و برخی همسایه ها، اعلام شد که پسر بچه به علت گیر کردن در آسانسور و برخورد با دیوار دور آسانسور مصدوم و توسط پدرش به بیمارستان منتقل، اما پس از مدت کوتاهی فوت کرده است.

سردار جعفری گفت: اما در تحقیقات تکمیلی و با مشاهده لکه‌های خون بر روی درب ورودی و آشپزخانه منزل نامادری کودک در طبقه پنجم و همچنین اظهارات ضدونقیض وی، فرضیه قتل کودک قوت گرفت و نامادری دستگیر شد.

او گفت: نامادری کودک ۷ ساله سرانجام به قتل کودک بی گناه اعتراف کرد و گفت: پس از ازدواج با شوهرم و حضور فرزند وی در منزل، همسرم بیشتر به پسرش توجه می‌کرد و این موضوع باعت حسادت من و تقویت انگیزه ام برای قتل کودک شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: نامادری سنگدل در ادامه اعترافات جنایت هولناک خود اقرار کرد که در روز حادثه یک میله T شکل که در جعبه ابزار شوهرش بود را برداشته و پس از آن که کودک هنگام برگشت از مدرسه با آسانسور به طبقه پنجم آمد، هفت الی هشت ضربه به سر وی وارد کرده و سپس از آسانسور خارج و دکمه (G) را زده و آسانسور را به طبقه همکف هدایت کرده است.

سردار جعفری گفت:پس از اقرار صریح و روشن قاتل، با حضور کارشناسان پلیس آگاهی و همچنین دادستان شهرستان بندرعباس صحنه وقوع قتل بازسازی و متهم با دستور مقام قضایی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

برچسب ها: قتل ، نامادری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
وقتی حسادت حسود سرباز کنه این میشه . الان خوبت شد؟ حالا با خیال راحت زندگی کن ببین کجا رو می گیری