برف روبی ۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر باند در جاده‌های چهارمحال و بختیاری

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از عصر دوشنبه ۱۹ دی تا دیشب ۱۳ هزار و ۵۰۰ باند عملیات برف‌روبی از سوی راهداران استان انجام گرفته است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش راهداران این استان در برف‌روبی محور‌های ارتباطی از عصر دوشنبه ۱۹ دی تا دیشب گفت: در این مدت ۱۳ هزار و ۵۰۰ باند عملیات برف‌روبی از سوی راهداران استان انجام گرفته است.

احمدرضا حاتمی افزود: بارش برف در برخی محور‌های ارتباطی استان ادامه دارد و از همین رو سختی کار و تلاش راهداران همچنان تداوم دارد و به سبب آمادگی کامل نیرو‌ها محور‌های اصلی استان باز است و تردد در آن جریان دارد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته یک هزار و ۵۰۰ تن شن و نمک در محور‌های ارتباطی استان پاشیده شده است تا از یخ‌زدگی جاده‌ها جلوگیری و تردد تسهیل شود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت ۴۵۰ راهدار در محور‌های ارتباطی استان، تصریح کرد: ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین برای برف‌روبی محور‌ها به کار گرفته شده است.

حاتمی از امدادرسانی به ۲۰۰ خودروی گرفتار در برف در محور‌های ارتباطی استان نیز خبر داد و گفت: بیش از ۱۵۰ مسافر در راه مانده در راهدارخانه‌های استان اسکان داده شده‌اند.

وی توصیه کرد تا چنانچه ضرورتی وجود ندارد از تردد در محور‌های ارتباطی این استان خودداری و در صورت تردد خودرو‌ها به زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی مجهز شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۱ دی ۱۴۰۱
پولش را از راهداری سه استان دیگر بگیرید