بازدید استاندار خراسان رضوی از مرکز منطقه‌ای راهبری و پایش شبکه برق مشهد

استاندار خراسان رضوی از مرکز منطقه‌ای راهبری و پایش شبکه برق شمالشرق ایران در شهر مشهد بازدید کرد و با توجه به بارش برف و شرایط جوی، در جریان روند مصرفی مردم قرار گرفت.

یعقوبعلی نظری سه‌شنبه شب با حضور در مرکز منطقه‌ای راهبری و پایش شبکه برق شمالشرق ایران در شهر مشهد ضمن در جریان آخرین روند مصرف برق در استان قرار گرفت.

وی افزود: در کنار تلاش برای مدیریت استان باید نگاه به منافع ملی هم داشته باشیم و از آن غافل نشویم زیرا آرمان‌ها و اهداف ما را به یکدیگر متصل کرده است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: باید اطلاعات مدیران نسبت به مجموعه خود بسیار باشد تا ضمن تدبیر در شرایط کنونی، امکان برنامه ریزی برای عبور از آن فراهم شود و باید با اقدام به موقع از خسارات های بزرگ جلوگیری شود.

نظری گفت: اکنون در شرایطی هستیم که برخی از مشکلات انباشته شده در ۱۰ سال گذشته خود را نمایان کرده است و برای مدیریت آن در کنار استفاده از تجارب گذشته توکل بر خدا را از دست ندهیم زیرا اعتقاد راسخ داریم که روح کار در زمان مشکلات حل می‌شود و ما اکنون مامور به مدیریت شرایط سخت هستیم.

تعداد مشترکان برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به جز حوزه شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، یک میلیون و ۲۷۰ هزار مشترک و طول شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف این شرکت ۴۲ هزار کیلومتر است.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی، سامانه بارشی از روز گذشته، دوشنبه وارد استان شده و تا پایان هفته، دمای هوا به منفی ١٢ درجه خواهد رسید.

برچسب ها: شبکه برق ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.