فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن با ایجاد تفرقه قصد دارد ایران را به آتش بکشد

سردار سلامی گفت: دشمن به هرکجا پاگذاشته شهر‌ها را ویرانه کرده و با ایجاد تفرقه قصد دارد ایران را هم به چنین سرنوشتی دچار کند.

 سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نزاسا که امروز در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: در این مجلس باشکوه و روحانی که مربوط به اتصال همدلانه قلوب مومنین به یکدیگر است از خداوند منان بسیار سپاسگزارم که به حضور مردم شریف این استان مشرف شده‌ام.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان یک قطعه درخشان است و آنچه که به این دیار فضیلت می‌بخشد مردمان این سرزمین هستند، افزود: صفای باطن، وفای عهد، غیرت، حمیت، کرامت، بزرگی منزلت در وجود این مردم متجلی است و این خصوصیات، این سرزمین را شایسته فداکاری قرار می‌دهد، پیش از آن که دوست داشته باشیم برای این مردم خدمت کنیم، دوست داریم برای آن‌ها فدا شویم.

سردار سلامی با بیان اینکه سردار شهید نورعلی شوشتری یک فرمانده تمام‌عیار بود، تصریح کرد: سردار کرمی هم تا امروز امنیت را برقرار کرد و از امروز با پستی جدید می‌رود تا با اراده‌ای راسخ برای مردم این سرزمین فداکارانه خدمت کند و برادران عزیز ما همه در تلاش هستند که امنیت برای این مردم برقرار شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: توجه داشته باشید دشمن به عراق، سوریه، افغانستان و یمن هرکجا پاگذاشته شهر‌ها را ویرانه کرده و با ایجاد تفرقه قصد دارد ایران هم به چنین سرنوشتی دچار کند، آتشی که به جان مسلمانان در یمن و سوریه افتاد ارمغان دشمن است و می‌خواهد اینجا هم آتش و ویرانی باشد.

وی بیان کرد: سپاه به امر رهبر معظم انقلاب بهترین فرماندهان و زبده‌ترین مردان خود را که دارای عمیق‌ترین عواطف و احساسات هستند و از قدرت مدیریت و فرماندهی بالا برخوردارند و حس مردمداری بیشتری دارند، را برای این منطقه در نظر گرفته است.

سردار سلامی گفت: روزگاری سردار شهید قاسم سلیمانی در این منطقه خدمت می‌کرد؛ فرمانده‌ای که نه تنها اهل زمین بلکه اهل آسمان او را بهتر از اهل زمین میشناسند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور مداوم فرمانده نیروی زمینی در این منطقه افزود: شما بیش از ما و خانواده اش، سردار پاکپور را اینجا می‌بینید، ایشان بیش از اینکه به خانواده خود توجه کند، با مردمان این سرزمین مأنوس است.

وی گفت: سردار کرمی امروز از سنگر مجاهدت به سنگر خدمت اعزام میشود تا با اراده جدید هرچه می‌تواند برای مردمان این سرزمین عاشقانه و فداکارانه خدمت کند.

سردار افزود: در این چند ماه دشمن همه توان را به کار گرفت تا مردم را علیه نظام بسیج کند، کشته سازی کنند، ولی الحمدلله مردم هوشیار بودند لذا وقتی دیدند دیگر نمی‌توانند، کاری کنند، روی به کار‌های ناجوانمردانه آوردند تا آرامش روانی مسلمانان را بگیرند، به مقدساتشان توهین می‌کنند؛ مثل مجله شارلی ابدو فرانسه اگر دشمن احساس کند می‌تواند با افشاندن بذر تفرقه آتش درگیری‌های خونین را در ایران فراهم کند در خطای کامل محاسباتی است و قطعا با آگاهی مردم ما شکسته خواهد خورد.

وی با اشاره به توهین مجله شارلی ابدو نیز گفت: در مورد شارلی ابدو من این فرانسوی‌ها و مدیران این مجله را ارجاع میدهم به سرنوشت سلمان رشدی، فردی که سی و چند سال قبل به قرآن و پیامبر (ص) اهانت کرد، ولی یک جوان مسلمان غیرتمند یک انتقام جوانمردانه از او گرفت. تا هر زمان که باشد مسلمانان انتقام خواهند گرفت. حتی اگر انتقام گیرندگان را به شهادت برسانید، ولی مردگان را نمی‌تواند زنده کنید که دیگر کسی در هیچ نقطه‌ای از عالم جرأت نکند به مقدسات مسلمانان توهین کند.

سلامی بیان کرد: رسالت ما بر اساس فرمان رهبر عزیز برقراری امنیت در این سرزمین به ویژه در سیستان و بلوچستان است ومردمان این سرزمین باید عزیز باشند و با عزت و شرافت زندگی کنند تا گرد و غبار محرومیت را از بخشی از این سرزمین بزداییم.

وی گفت: برنامه ما انشاالله به اذن خدا وسیع است و ما اینجا را ترک نمی‌کنیم، هیچ کس فکر نکند که نظام آسیب می‌بیند و یا آسیب دیده است، این کشور قدرتمند است و از هر نظام دیگری در این عالم مستحکم‌تر می‌باشد.این مردم کسانی نیستند که با بیگانه معامله کنند، وطن فروش نیستند، به آرمان‌های شهدا اهانت نمی‌کنند وجمال و جلال الهی دارند.

 در این مراسم، سردار سلامی فرمانده کل سپاه از زحمات سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور تقدیر و تشکر کرد و طی حکمی سردار مرتضوی را به فرماندهی این قرارگاه منصوب کرد.

سردار سلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار