۵۶ ویژه برنامه گرامیداشت روز زن در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از برگزاری ۵۶ عنوان برنامه طی هفته گرامیداشت مقام زن در استان خبر داد.

موسویان مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این برنامه‌ها شامل برگزاری پویش اهدای خون، رزمایش جهادگران فاطمی، تجلیل از مادران شهدا، تجلیل از زنان کارآفرین و فعال حوزه دانش بنیان، حضور ۸۰ گروه مشاوره در مناطق محروم و حاشیه نشین و برگزاری مسابقات است که از ۲۳ تا ۲۹ دی ماه در استان برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری برنامه‌های هفته زن را نمایش همدلی و اقتدار خانواده ایرانی اعلام کرد و افزود: در این برنامه‌ها بر تکریم زن مسلمان و معرفی الگوی ایرانی و اسلامی زنان و مادران، بصیرت افزایی، آگاهی بخشی عمومی و گسترش وانتقال ارزش‌های دینی به نسل دوم و سوم تأکید می‌شود.

مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، آموزش و مهارت بخشی در جهت اشتغال را از اهداف بسیج زنان عنوان کرد و گفت: در حل حاضر بیش از ۸۰۰کار آفرین زن در سطح استان فعالیت دارند.

موسویان گفت: اصلی‌ترین برنامه بسیج جامعه زنان استان تسهیل در امر ازدواج و افزایش جمعیت است، و در این خصوص ۶۲تیم واسطه‌گری فعال هستند که در هفته زن از برخی فعالان و واسطه گران ازدواج تجلیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: تاکنون ۲۰ زن زندانی جرایم غیرعمد در استان با کمک خیران از زندان آزاد شده‌اند و برای کاهش آمار زندانیان زن غیر عمد در استان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، پویش آزادسازی زنان زندانی جرایم غیرعمد راه اندازی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.