دستگیری متهمان حفاری غیر مجاز در نیشابور

 فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در دو عملیات جداگانه، هفت متهم به حفاری غیرمجاز به همراه دو دستگاه گنج یاب و لوازم مربوطه شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت برخی افراد در زمینه خرید و فروش اشیاء عتیقه و حفاری غیرمجاز در بخش سرولایت پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه‌های انتظامی سرولایت قرار گرفت.

او افزود: تیم‌های گشتی پاسگاه چکنه حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید مظنون شدند و طی یک عملیات ضربتی هر چهار متهم را که اهل مشهد بودند، دستگیر کردند که در بازرسی از محل، یک دستگاه گنج یاب، یک دستگاه لب تاپ و برخی وسایل و لوازم موردنیاز حفاری کشف و یک دستگاه خودرو پراید هم توقیف شد.

فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: در ادامه ماموران پاسگاه انتظامی کلاته محمدجان بخش سرولایت به یک دستگاه خودرو پراید دیگر در محدوده کلاته محمدجان مظنون شدند که از بازرسی این خودرو و محل، یک دستگاه گنج یاب به همراه برخی وسایل موردنیاز حفاری، کشف شد.

سرهنگ حسینعلی زاده بیان کرد: در مجموع در این دو مرحله عملیات، دو دستگاه خودرو پراید توقیف، هفت متهم دستگیر و دو دستگاه گنج یاب به همراه برخی وسایل و لوازم موردنیاز حفاری کشف و ضبط شد.

او با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، از همکاری و تعامل شهروندن با پلیس قدردانی و تصریح کرد: شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس‌های انتظامی شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار