حضور دستگاه‌های خدمات رسان در پارک‌ها برای اسکان مسافران نوروزی در استان یزد

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری یزد در حال برنامه ریزی برای ارائه خدمات و شرایط پذیرایی مطلوب از مسافران و گردشگران نوروزی است. .

زارع رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد افزود: یزد یکی از مقاصد مهم گردشگری و مسافرین نوروزی است و همه ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است که در نتیجه شهرداری همچون گذشته باید تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی و همچنین فضاسازی‌های شهری مناسب را مورد توجه قرار دهد.

به گفته او، در این جلسه مقرر شد رنگ آمیزی مورد نیاز و عملیات زیباسازی در شهر آغاز شود و همچنین با توجه به درخواست و مطالبات مردمی قرار شد روزانه ۱۰ تن آسفالت در اختیار هر منطقه برای لکه گیری، قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد افزود: ساماندهی پل‌های عابر پیاده که چندین سال بهره برداری شده است نیز در دستور کار قرار گرفت تا در اسرع وقت انجام شود.

زارع ادامه داد: نصب تابلو در ورودی شهر و تابلو‌های ورودی پارک ها، روشنایی معابر، سیستم آبرسانی فضای سبز، و همچنین وجود دستگاه‌های خدمات رسان مانند هلال احمر، نیروی انتظامی و آتش نشانی در پارک‌های تعیین شده برای اسکان مسافران نیز در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست گفت: درصدد هستیم امسال شهر یزد از ماه شعبان، برای مهمانان نوروزی آماده شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.