شهرداری مشهد برای ارائه خدمات زمستانی به حالت آماده باش درآمد

ماشین آلات و نیروهای خدمات شهری مشهد با نمایش امکانات خدمات زمستانی به حالت آماده باش درآمدند.

علی نجفی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در حاشیه نمایش امکانات خدمات زمستانی گفت: در زمستان امسال ۶ هزار و ۲۰۰ نیروی پاکبان و بیش از ۳۴۰ دستگاه انواع ماشین آلات تخصصی برای عملیات برف‌روبی و جمع آوری آب‌های سطحی در سطح شهر مشهد فعال هستند که از این تعداد ۲۵۵ دستگاه ماشین آلات تخصصی ویژه برف‌روبی شامل خودرو‌های برف روب، نمک پاش و محلول پاش هستند.

او افزود: بیش از هشت هزار و ۲۰۰ تن نمک در سوله‌های بحران و ۷۵۰ بسته شن و نمک نیز در نقاط مختلف شهر جانمایی شده است تا در شرایط اضطرار به منظور جلوگیری از یخ زدگی در رمپ‌ها، روگذر‌ها و زیرگذر‌ها استفاده شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: به منظور آمادگی برای ارائه خدمات زمستانی، امروز تمرین ارتقای سطح آمادگی و هماهنگی میان نیروها، ماشین آلات و تجهیزات خدمات شهری در سطح مناطق ۱۳ گانه برگزار شد و تلاش می‌شود آمادگی نیرو‌های عملیاتی خدمات شهری در بالاترین سطح باشد.

نجفی از شهروندان نیز خواست با توجه به برودت هوای پیش بینی شده در پایان این هفته، از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند و در صورت بارش، برف مقابل منازل خود را بروبند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار